جنگ روانی به مراتب شدیدتر از تحریم است/ سیلی محکم ایران بر چهره امریکا در 13 آبان

امام جمعه علی آباد کتول با اشاره به اینکه جنگ روانی امریکا به مراتب شدیدتر از تحریم هایش است چرا که در برخورد با کشورمان همواره با شکست مواجه می شود، گفت: مردم ایران اسلامی در 13 آبان سیلی محکمی به چهره مستکبر امریکا می زنند. سیلی که به زودی شاخ این شیطان بزرگ را می شکند.

به گزارش زرین نامه؛ حجت الاسلام سید علی مهدی نژاد در خطبه های نماز جمعه این هفته علی آباد کتول (11 آبان جاری) با اشاره به حرکت بزرگ مردمی پیاده روی اربعین، بیان کرد: رسانه های جهان در برابر پیاده روی اربعین ساکت هستند، چون اسلام را دینی خشن و تروریست معرفی کرده بودند و حالا این حرکت بزرگ با آن تصاویر ساختگی همخوانی ندارد.

وی اظهار کرد: سال 93 ادنانی سخنگوی داعش به نخست وزیر عراق گفت بود، کربلا، نجف و سامرا را با خاک یکسان می کنیم، اما امروز او با اربابانش در جهنم به سر می برند و زائران عتبات عالیات هر روز بیشتر می شوند.

مهدی نژاد با اشاره به جمعیت 20 میلیونی زائران کربلا در اربعین حسینی (ع)، گفت: آن ها گفتند جمهوری اسلامی تبلیغات و هزینه های میلیاردی می کند تا مقابل سعودی پیروزی به دست بیاورد، اما هیچ دولتی برای اربعین حتی یک ریال بودجه خرج نمی کند، نه کشور ما، نه عراق و نه 40 کشو ری که از آن ها زائر می آید، بلکه مردم با هزینه خود به زیارت می روند.

وی با بیان اینکه غربی ها به مسائل دیدی مادی دارند و عشق به امام حسین (ع) را نمی فهمند، اذعان کرد: مردم عاشق ائمه اطهار (ع) هستند و همه چیزشان را فدای این بزرگواران می کنند.

امام جمعه علی آباد کتول در بخش دیگری از خطبه های امروز با اشاره به دیدار نخست وزیر رژیم صهیونیستی با سلطان قابوس در عمان، گفت: این رفت و آمدها پیش از این به شکل مخفیانه بود اما امریکا از آن رونمایی کرد، زیرا بن سلمان در باتلاق خود فرو رفته و دنیا علیه اوست، از این رو برای امریکا مهره ای سوخته شده است.

وی افزود: امریکا از پیرمرد بیچاره ی عمان می خواست برای انجام معامله ی قرن یعنی ایجاد روابط و آشتی میان فلسطین و رژیم صهیونیستی استفاده کند، اما این کشور در این قدر و قواره چنین کاری نیست.

مهدی نژاد همچنین با اشاره به اجرای تحریم های امریکا علیه ایران از 13 آبان ماه جاری، گفت: امریکا بعد خروج از برجام، در 2 مرحله خواست ایران را تحریم کند. یکی 15 مرداد که تحریم در حوزه دلار، فلزات، خودروسازی، مواد غذایی و دارویی و به طور کل واردات و صادرات حتی فرش ما بود و دیگری 13 آبان ماه جاری در حوزه انرژی که در این زمینه تبلیغات زیادی کرده و گفته است، نخواهند گذاشت حتی یک قطره نفت ما به فروش برسد. برای این کار هم به کشورهای مختلف رفته تا با تهدید و زور مانع فروش نفت ایران شود، اما هیچ یک از این کشورها نپذیرفتند، لذا به این نتیجه رسیدند که نمی توانند فروش نفت ایران را به صفر برساند.

وی خاطر نشان کرد: امریکا به شورش های آخر هفته و سر و صدای مردم، گروه های ضد انقلاب و تهمت ها علیه ایران امید بسته است و جنگ روانی خود درباره تحریم ها را آغاز کرده است در حالی که جنگ روانی اش از اتفاقی که می خواهد بیافتد، به مراتب شدید تر است. ما از اول انقلاب تا کنون تحریم بودیم، اما همچنان ایستاده ایم.

مهدی نژاد تصریح کرد: امریکا قدم به قدم در حال عقب نشینی است. به هند، ژاپن و کره گفته شما نفتتان را از ایران بخرید، البته این از دلرحمی آن ها نیست، چرا که آن ها چنان آدم های جانی هستند که هیچ حیوان درنده ای به آن ها نمی رسد. اروپا به دنبال ساز و کار جدید برای انجام معاملات با ایران بود ولذا امریکا برای پیشگیری از اجرای این ساز و کار، اجازه استفاده از سوئیفت را داد.

وی با بیان اینکه قدرت امریکا رو به افول است، گفت: دولتی که بخواهد با زور و تحریم و جریمه پیش برود، زود سقوط می کند.

امام جمعه علی آباد کتول با اشاره به وظایف مردم و مسئولین در این برهه حساس، تاکید کرد: باید وحدت و انسجام خود را حفظ کنیم. مجلات و روزنامه های ما باید نسبت به گذشته تجدید نظر کرده و مردم را تقسیم بندی نکنند و از دعواهای سیاسی بپرهیزند. ادارات نیز در حل مشکلات مردم بیشتر تلاش کنند. مسئولان ما به فکر گره گشایی از کار مردم باشند و دست آن ها را بگیرند. بازاری ما نیز به سود کم قانع باشد. با همدلی می توانیم تهدیدات علیه کشورمان را به بهترین فرصت ها تبدیل کنیم.

مهدی نژاد با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند امریکا سیلی خواهد خورد، اذعان کرد: امروز آثار این سیلی را داریم می بینیم. امریکا در همه مسائل در حال مواجهه با شکست است.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه