آیا می گذاشتند پارک موزه گرگان را در این مکان بسازند؟

زرین نامه: ناهارخوران ما زیباترین مکانی است که می توان آسایش و سکوت را در آن تجربه کرد اما سالهاست که مورد تاخت و تاز و ساخت و ساز غیرمجاز نهادها و برخی افراد سودجو قرار گرفته است.

به گزارش زرین نامه؛ متاسفانه در حریم جاده اصلی ناهارخوران شاهد ساخت و سازهایی هستیم که معلوم نیست چه کسی و چه نهادهایی پشت این خشت های آجری نهفته است. تا جایی که حتی صندوق ضمانت از سرمایه گذاری هم با نصب بنری در ناهارخوران اعلام حضور کرده است.

با این اوصاف معلوم نشد چرا عده ای برای ساخت یک موزه دفاع مقدس با زیربنای 1300 متر این همه مخالفت کردند ولی با چنین ساخت و سازهایی در حریم جاده اصلی حرف نمی زنند.

اینجا دوحالت پیش می آید: یا اینکه این ساخت و ساز ها با چراغ سبز آنها ساخته می شود و به نوعی تشریک مساعی شده و یا اینکه با سازندگان پارک موزه دفاع مقدس و نه خود دفاع مقدس مشکل دارند.

تصویری که مشاهده می کنید سه شنبه ششم فروردین گرفته شده و نشان می دهد که به بهانه جذب توریست و سرمایه گذاری در این بخش عده ای سودجو در ناهارخوران برای خودشان هتل و اپارتمان می سازند.

براستی تا بحال با خودمان اندیشیده ایم که چند درصد مردم گرگان می توانند و می روند از چنین هتل هایی با این قیمتهای سرسام آور استفاده کنند .

چند درصد گرگانی ها توان استفاده از هتل پارتیا با ان عظمت را خواهند داشت.

چند درصد گرگانی ها تا بخال بالای برج فلکه بسیج رفته اند و از آنجا توانسته اند گرگان را تماشا کنند.

پس بیایید مردم را گول نزنیم که این مکان ها برای رفاه حال شما ساخته می شود. اگر بخواهیم به درصد حساب کنیم خیلی از مردم به طرف چنین مکانهایی نمی روند و خیلی هم توان ندارند.

تازه مردم وقتی به جنگل می روند که از خشت های آجری و جهاردیواری خسته شده اند و دوست دارند در فضای سبز جنگل اکسیژن تنفس کنند پس ساختن چنین غولهایی چه معنایی می تواند داشته باشد.

اگر بجای این غول آجری پارک موزه دفاع مقدس می ساختند، فکر می کنید چند نفر، چند شبکه بیگانه، چند روزنامه و وبلاگ وابسته به این امر اعتراض می کرد ؟

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه