وزارت اطلاعات برای برگزاری انتخاباتی پرشور تمهیدات لازم اندیشیده است

زرین نامه: وزیر اطلاعات گفت: وزارت اطلاعات در چارچوب وظایفی که بر عهده دارد تمهیدات لازم را برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در 24 خرداد ماه امسال اندیشیده است.

به گزارش زرین نامه؛ حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی وزیر اطلاعات در حاشیه نخستین نشست هیات دولت در سال 1392 در جمع خبرنگاران، افزود: وزارت اطلاعات در چارچوب وظایف خود برنامه ریزی ها و تمهیداتی را در نظر گرفته است تا بار دیگر شاهد انتخاباتی پرشور و متناسب با ارزش ها و آرمان های نظام اسلامی در سراسر کشور باشیم.

مصلحی با اشاره به نام گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال " حماسه سیاسی " و " حماسه اقتصادی " یادآور شد : معظم له تاکید داشتند که همه جریانات سیاسی پایبند به ارزش ها و آرمان های جمهوری اسلامی ایران باید در مباحث مربوط به انتخابات که یک حماسه سیاسی خواهد بود ، ورود کنند.

وی افزود: نکته مهمی که در بیانات رهبر معظم انقلاب به آن اشاره شده و باید آنها را رعایت کرد ، این است که در راستای فراهم کردن بسترهای لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و گسترده، چارچوب و خط قرمزهای نظام جمهوری اسلامی ایران رعایت شود . / ایرنا

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه