توجه به بیانات رهبری بهترین راه حل مشکلات است

زرین نامه: نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس گفت: عمل به بیانات مقام معظم رهبری راه خروج از آسیب ها است.


به گزارش خبرنگار زرین نامه، رحمت اله نوروزی بیان داشت: مقام معظم رهبری از سال ها قبل، در مورد قطع وابستگی به نفت و اجرای اصل 44 قانون اساسی را مطرح کرده اند که باید مسئولین برنامه های خود را در راستای تحقق این امر رهبری انجام دهند.

وی با بیان اینکه بسیاری از آسیب ها و تحریم های کشور، ناشی از عدم توجه به بیانات مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: مجلس و دولت باید فرامین رهبری را نصب العین فعالیت های خود قرار داده و با شناسایی آسیب ها، برای حل آن ها تلاش کنند.

نوروزی با تاکید بر شعار جامع و کامل حماسه اقتصادی، خاطر نشان کرد: واگذاری امور به مردم، توجه به حوزه کشاورزی و اقتصاد از اصول مهمی است که باید در سال حماسه اقتصادی مورد توجه اساسی قرار گیرد.

عضو کمیسیون کشاورزی با تاکید بر اینکه مجلس نباید خود را سرگرم مسائل حاشیه ای کند، تصریح کرد: دولت و مجلس باید برای حل مسائل اقتصادی، طراحی اساسی انجام دهد.

این نماینده بیان داشت: تقویت تولید باید در دستور کار قرار گیرد و استراتژی های اساسی توسط مرکز پژوهش ها و مراکز دانشگاهی تدوین شود.

نوروزی با اشاره به نزدیکی زمان انتخابات یادآورش: نظام متعلق به همه سلیقه های  معتقد به قانون اساسی و جمهوری اسلامی است اما تشخیص نهایی در انتخابات با مردم است.

نوروزی گفت: هر چه قدر مشارکت مردم بالا باشد مشت محکمی به اجانب و اسرائیل است.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه