برگزاری سومين تور صنعتی در علي آباد كتول+ تصاویر

سومين تورصنعتي ويژه مديران واحدهاي تحقيق و توسعه(R&D) شركت هاي توليدي استان گلستان در شهرستان علی آباد کتول برگزار شد.

به گزارش زرین نامه؛ سومین تور صنعتی مديران واحدهاي تحقيق و توسعه(R&D) شركت هاي توليدي استان گلستان به دعوت اداره صنعت، معدن و تجارت علي آبادكتول و با همكاري مركز رشد واحدهاي فناور دانشگاه آزاد اسلامي اين شهرستان برگزار شد.

ابوالفضل اسفندياري رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان علی آباد کتول در حاشیه این تور با اشاره به نقش و اهميت تحقيق و توسعه در رونق توليد گفت: امروزه واحدهاي موفق صنعتي با تكيه بر دانش و اطلاعات از گردنه هاي سخت عبور، رونق اقتصادي و افزايش رفاه را موجب خواهند شد.

وي با اشاره به موفقيت كارآفرينان بخش خصوصي این شهرستان در دستيابي به تكنولوژي هاي نوين و همچنين افزايش توان رقابتي خويش در بازارهاي هدف صادراتي، برگزاري تورهاي صنعتي را ابزاري براي به اشتراك گذاري دانش و حل مسائل و مشكلات مشترك صنعتگران عنوان کرد.

اسفندیاری تصریح کرد: این تور صنعتي با بازديد مديران واحدهاي R&D استان گلستان از شركت توليدي خمير كاغذ تسكا به عنوان پيشرو در صنعت توليد خمير كاغذ از ضايعات كشاورزي در كشور آغاز و با بازدید از شركت بافه سیم گلستان از شرکت های موفق استان در توليد سيم، كابل و لامپ هاي LED ادامه یافت.

رییس صنعت معدن تجارت شهرستان علی آباد کتول خاطر نشان کرد: مدعوين در بخش پايانی این تور صنعتی با حضور در مركز رشد واحدهاي فناور دانشگاه آزاد اسلامي واحد شهرستان علی آباد کتول به بررسي آسيب ها و ارائه راهكارهاي عملياتي درجهت رونق توليد پرداختند.

bazdid1

bazdid1

bazdid1

bazdid1

bazdid1

bazdid1

bazdid1

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه