پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان گلستان دی‌ماه برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج رسانه گلستان از انتشار فراخوان ارسال آثار به پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان خبر داد و گفت: اختتامیه این دوره از جشنواره دی ماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش زرین نامه؛ میثم قرائی اظهارداشت: با توجه به استقبال فعالان و اصحاب رسانه، پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان گلستان برگزار می‌شود.

وی گفت: موضوعات این جشنواره در سه بخش موضوعات عام، موضوعات بومی و بخش ویژه پیش‌بینی شده است. اصحاب رسانه می‌توانند در بخش موضوعات عام آثار خود را درباره اقتصاد مقاومتی و رونق تولید، دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، فرهنگ پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران، بصیرت و دشمن‌شناسی، بسیج و چهل سال خدمات عمومی، نقش مسجد و نمازهای جمعه و جماعات در تعمیق و تقویت دستاوردهای انقلاب اسلامی، فضای مجازی، فرصت‌ها و تهدیدها و سواد رسانه‌، سبک زندگی ایرانی – اسلامی، ورزش و سلامت در جامعه، جوانان و نقش‌آفرینی آنان در گام دوم انقلاب و ترویج فرهنگ وقف به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.


مسئول سازمان بسیج رسانه استان افزود: در بخش موضوعات بومی نیز آثاری که درباره شهید شاخص بسیج رسانه استان گلستان ( شهیده زهرا قلی‌پور اردکانی)، تعرض به محیط زیست و منابع طبیعی استان، مبارزه با مفاسد اقتصادی و نقش رسانه‌ها، وحدت و همدلی، سیل، مدیریت بحران و بازسازی باشد، داوری می‌شود.

وی گفت: در بخش ویژه این جشنواره نیز آثاری با موضوع ترویج فرهنگ قرآن و عترت و انتخابات، حضور حداکثری، انتخاب شایسته مورد ارزیابی هیئت داوران قرار می‌گیرد.

قرائی درباره قالب آثار در رسانه‌های مکتوب و برخط بیان داشت: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره باید آثار خود را در قالب خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر، مقاله، سرمقاله و یادداشت برای دبیرخانه ارسال کنند. همچنین در بخش چندرسانه‌ای نیز قالب آثار عکس خبری، فیلم گزارش خبری، فیلم مستند، نماهنگ، موشن‌گرافی، اینفوگرافی و پادکست پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به برگزاری اختتامیه پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در دی ماه امسال گفت: اصحاب رسانه می‌توانند آثار خود را متناسب با موضوعات این جشنواره تا 30 آذرماه به دبیرخانه ارسال کنند. محدوده زمانی انتشار آثار نیز از 30 آذرماه سال گذشته تا 25 آذرماه امسال پیش‌بینی شد./ تسنیم

انتهای پیام/