«حماسه سیاسی و اقتصادی» پاسخ کوبنده به توطئه‎های دشمن است

زرین نامه: یک استاد دانشگاه استان گلستان گفت: شعار «حماسه سیاسی و اقتصادی» پاسخ کوبنده به تمام هجمه‎ها و توطئه‎های دشمن است.



به گزارش زرین نامه، سید قربان سیاه‌بالایی ظهر امروز در جمع دانشجویان بسیجی گرگان اظهار داشت: پیام‎های نوروزی مقام معظم رهبری در ابتدای هر سال، چراغ راه مردم و مسئولان است که این هدف‎گذاری‎ها تاکید به انسجام و همدلی بیشتر در آحاد جامعه دارد.

وی با تاکید بر اینکه ولایت در مرکز ثقل هر حماسه‎ای قرار دارد، بیان داشت: ملت ایران همواره در عرصه‎های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ... اثبات کرده که در مقام عمل، حماسه آفرینی می‎کند و این همراهی با تبعیت از فرامین ولایت باید تداوم داشته باشد.

مردم بداخلاقی‎های اداری را از هیچ مدیری نمی‎پسندند

این فعال اصولگرا با بیان اینکه ملت ایران در آستانه خلق حماسه‎ای دیگر است، خاطرنشان کرد: 24 خرداد امسال، انتخابات سرنوشت‎سازی به دست مردم رقم می‎خورد که امیدواریم با انتخاب افراد مومن، بااخلاص، دلسوز و اصلح، مشکلات و دغدغه‎های موجود مرتفع و توصیه‎های معظم‎له عملیاتی شود.

سیاه‎بالایی در خصوص مدیریت اسلامی بیان داشت: مردم بداخلاقی‎های اداری را از هیچ مدیری نمی‎پسندند، حتی اگر هزاران کار مفید انجام شود اما یک بداخلاقی در عرصه مدیریت، همه زحمات را فنا خواهد کرد.

وی تلاش شبانه‎روزی برای مردم را نشانه یک انسان مومن عنوان کرد و افزود: اگر نگاه مسئولان به مردم، الهی، پاک و خدمتگزارانه باشد هیچگاه یک مسئول دچار کبر و غرور نشده و آنگاه خدمت بی‎منت در اولویت قرار می‎گیرد.

خدمتگزاری به مردم، پاسداری از حقوق و حرمت آنهاست

این استاد دانشگاه با تاکید بر اینکه خدمتگزاری برای مردم به مثابه پاسداری از حقوق و حرمت آنهاست، متذکر شد: اگر خدای ناکرده مسئولان نگاه بالادستی به مردم داشته باشند و خود را مسلط بر آنها بدانند سقوط خواهند کرد و از چشم مردم خواهند افتاد.

سیاه‎بالایی با بیان اینکه بیکاری جوانان یکی از معضلات اصلی کشور است، خاطرنشان کرد: مشکل بیکاری فقط مختص گلستان نیست اما اینها سبب نمی‎شود که برای رفع این معضل تلاش کمرنگی صورت بگیرد.

وی افزود: همه باید برای اشتغال جوانان تلاش کنند چراکه اگر مسئله بیکاری در کشور تاحدودی نیز حل شود منجر به کاهش آسیب‎های اجتماعی خواهد شد./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه