ثبت نام 38 کاندیدا در حوزه انتخابیه علی آباد کتول/ حضور پررنگ جوانان در عرصه رقابت های انتخابات

رئیس ستاد انتخابات علی آباد کتول از ثبت نام قطعی ۳۸ کاندیدا در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه این شهرستان خبر داد.

به گزارش زرین نامه؛ حسن هدایتی کتولی در دومین نشست خبری خود ویژه انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی گفت: تا پایان آخرین روز ثبت نام از کاندیداها، ۳۸ داوطلب در این حوزه انتخابیه ثبت نام کردند.

وی با اشاره به ثبت نام 6 نفر از بانوان و 3 نفر از روحانیون شهرستان در انتخابات این دوره، اظهار کرد: از بین ۳۸ نفر کاندیداها، ۴ نفر دارای مدرک دکتری و ۳۴ نفر کارشناسی ارشد هستند.

فرماندار شهرستان علی آباد کتول میانگین سنی کاندیداها را ۴۰ سال اعلام کرد و گفت: سن ثبت نام کنندگان این دوره حوزه انتخابیه شهرستان علی آباد کتول در بازه سنی 31 سال تا آستانه 75 سال است ولی بیشترین آمار مربوط به دهه پنجاهی ها و شصتی هاست.

هدایتی کتولی اذعان کرد: نکته قابل توجه حضور پرشور جوانان در این دوره است که به گفته ی خودشان، با هدف پیروی از منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب مبنی بر حضور جوانان مؤمن و انقلابی در عرصه های مدیریتی، به صف ثبت نام کنندگان کاندیداتوری مجلس یازدهم پیوسته اند.

رییس ستاد انتخابات علی آباد کتول در پایان با قدردانی از حضور فعال خبرنگاران رسمی شهرستان در ستاد انتخابات و انعکاس اخبار این حوزه، گفت: قطعا قلم خبرنگاران صادق در همه حوزه ها زمینه ساز کمک و رشد مدیران است. ما نیز در ادامه فرآیند انتخابات تا آنجا که قانون اجازه دهد و اموری که محرمانه نباشد، از حضور خبرنگاران و انعکاس اخبار توسط این عزیزان برای تنویر افکار عمومی، استقبال می کنیم.

به گزارش زرین نامه؛ یک نفر از کاندیداها، به دلیل عدم امکان حضور در شهرستان علی آبادکتول و همچنین وزارت کشور، ثبت نام خود را برای حضور در انتخابات از حوزه انتخابیه شهرستان علی آبادکتول، در شهر قم کامل کرده و بر این اساس تعداد کاندیداها در این شهرستان به 39 نفر می رسد، که به دلیل گفتگوی خبری فرماندار پیش از ثبت نام این شخص، آمار ثبت نامی ها توسط آقای فرماندار، 38 نفر اعلام شده است.

تهیه خبر: نرگس تجری

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه