ملاقات از بیماران در بیمارستان علی آباد کتول کی ممنوع می شود؟!

با توجه به ساختار فرهنگی و اجتماعی هر شهر باید تصمیمات جداگانه ای اتخاذ شود. با این وجود مردم بسیاری در شهر این حادثه را پذیرفته اند و موارد ایمنی را حتی بیشتر از حد توان مراعات می کنند ولی هنوز عده ای اصلاً اصل داستان را باور ندارند و برای موارد جزیی و غیر اورژانسی نظیر ملاقات به بیمارستان مراجعه می کنند

به گزارش زرین نامه: با وجود فراگیر شدن ویروس کرونا در شهر و جان باختن تعدادی از شهروندان ، عده ای از مردم هنوز به وخامت اوضاع پی نبرده اند و علاوه بر رعایت نکردن موارد ایمنی و پیشگیرانه شخصی، حضور در مکان های پر خطر را نیز متوقف نکرده اند.

در حال حاضر بیمارستان به عنوان یک منبع اصلی آلودگی ، دارای مخاطرات فراوانی است و ممانعت از حضور افراد غیر در این مرکز درمانی بارها و بارها درخواست شده است. با این وجود هنوز افراد زیادی برای ملاقات با بیماران به ویژه بیمارن کرونایی مراجعه می کنند که جای تاسف است.

این روزها نگهبانان بیمارستان به دلیل شلوغی بیمارستان قادر به کنترل شرایط و ممانعت از ورود افراد سالم به بخش ها جهت ملاقات نیستند. از دادستان محترم شهرستان، رئیس دداگستری، مسئولان انتظامی و سپاه پاسداران عاجزانه درخواست می شود نسبت به این مقوله حساس تر باشند و با اتخاذ تدابیر شددی تر مانع از حضور از افراد غیر در بیمارستان شوند.

به نظر تصمیماتی که در خصوص مبارزه با کرونا در شهرستان اتخاذ می شود بیشتر بر مبنای تصمیات ستاد مبارزه با کرونای استان است در صورتی که با توجه به ساختار فرهنگی و اجتماعی هر شهر باید تصمیمات جداگانه ای اتخاذ شود. با این وجود مردم بسیاری در شهر این حادثه را پذیرفته اند و موارد ایمنی را حتی بیشتر از حد توان مراعات می کنند ولی هنوز عده ای اصلاً اصل داستان را باور ندارند و برای موارد جزیی و غیر اورژانسی نظیر ملاقات به بیمارستان مراجعه می کنند که جای تاسف است. باید بپذیریم روند افزایش تعداد بیمارن کرونایی در شهر نگران کننده است و اگر چاره ای برای آن اندیشیده نشود، باید منتظر روزهای سخت تری باشیم. به هوش ...

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه