جمع آوری بنر منتسب به ستاد تبلیغاتی نماینده منتخب

 در پی نصب بنری منتسب به ستاد تبلیغاتی رحمت اله نوروزی نماینده منختب مردم در مجلس شورای اسلامی در بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) علی آباد کتول و ذکر اسامی برخی پزشکان و عوامل این بیمارستان و به وجود آمدن نارضایتی در پرسنل این مرکز درمانی، روابط عمومی دفتر ایشان ضمن جمع آوری بنر مذکور ، بیانیه ای نیز در این خصوص منتشر کرد.

به گزارش زرین نامهمتن بیانیه روابط عمومی نماینده منتخب مردم شهرستان علی اّاد کتول و بخش کمالان در مجلس شورای اسلامی به شرح ذیل است:

"بار دیگر از زحمات ارزشمند ریاست محترم و کلیه کارکنان و بهورزان شبکه بهداشت و‌درمان علی آباد کتول مخصوصا ریاست محترم ، پزشکان ، پرستاران ، پرسنل سختکوش بیمارستان بقیه الله الاعظم(عج) و نیروهای فداکار اورژانس ۱۱۵ علی آباد کتول که از اوایل اسفند ۹۸ بصورت شبانه روز در حال خدمت رسانی به بیماران عزیز هستند تقدیر و تشکر می نمائیم.  امیدواریم مردم عزیز ما با رعایت دستورات بهداشتی که از سوی ستاد مبارزه با کرونا صادر می شود زنجیره ابتلای خود به این ویروس را قطع نمایند تا پرستاران و پرسنل زحمتکش بیمارستانها و مراکز درمانی هرچه سریعتر در کار و زندگی به آرامش برسند. در همین راستا جمعی از حامیان آقای رحمت اله نوروزی در انتخابات گذشته ، صبح امروز ۲۸ فروردین ۹۹ به بیمارستان مراجعه کرده اند تا از زحمات کادر درمان بیمارستان تقدیر نمایند. ضمن تشکر از اقدام خودجوش این عزیزان ، لازم بذکر است با توجه به جمع شدن ستادهای مردمی ایشان در انتخابات سال گذشته ، قبل از انجام هرگونه فعالیت و‌اقدام  اینچنینی ، با مسئولین و یا حوزه روابط عمومی و رسانه ای دفتر آقای نوروزی هماهنگی لازم  بعمل آورده شود

روابط عمومی دفتر رحمت اله نوروزی نماینده مردم شریف شهرستان علی آباد کتول و بخش کمالان در دوره نهم و منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی"

شایان ذکر است نصب برخی بنر ها در شهرستان علی آباد کتول با محتوی و مضامین نامناسب در ماه ها و سال های اخیر نظیر بنر سفر نماینده به ژاپن یا بنر تبریک به مناسبت دریافت لوح تقدیر توسط یکی از مدیران و ... همواره باعث نارضایتی و گلایه مردم شهرستان شده است. بدون تردید در طول مدت مبارزه با بیماری کرونا افراد زیادی به خدمت صادقانه مشغول بودند و این گونه تقدیر و تشکر جهت دار و بنر نویسی آن هم بدون هماهنگی با روابط عمومی و شخص نماینده، به هیچ عنوان پسندیده نیست و این بنر بلافاصله جمع اوری گردید. در ضمن با توجه به اتمام فعالیت ستاد های تبلیغاتی نمایندگان، علی الاصول انتشار بیانیه ها و نصب بنر ها باید از طریق روابط عمومی نماینده منتخب صورت پذیرد تا علاوه بر حفظ وحدت رویه از انتشار مطالب شائبه برانگیز جلوگیری شود.

 

photo5818877407392806053

 

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه