سیره و روش امام (ره) راهگشای مشکلات و سختی‌ها

رئیس دانشگاه گلستان با گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد، سیره و روش امام خمینی (ره) را راهگشای مشکلات امروز کشور دانست و گفت: یاد و نام امام همیشه یاد آور اتحاد، همدلی و تاکید بر وحدت کلمه، توکل به خدا، دین باوری و خدا محوری در همه زمینه ها بوده است.

به گزار زرین نامه؛ فرهاد یغمایی در ویژه برنامه گرامیداشت سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد در دانشگاه گلستان اظهار کرد: لذت دنیوی هیچوقت در افکار امام خمینی(ره) جایگاهی نداشته و شخصیت امام راحل(س) به مراتب بالاترین جایگاه را داشته که نمی توان با جملات آن را وصف کرد.

وی گفت: رمز عبور از مشکلات و سختی‌های موجود پیروی از سیره و روش امام خمینی(ره) و در سایه تدابیر مقام معظم‌ رهبری و تکیه بر انسجام ،همدلی و مدیریتی جهادی است.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین قربان جلال مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گلستان گفت: یکی از ویژگی های امام خمینی(ره) رشادت و شهامت های بی نظیر ایشان بوده است و در این مسیر حفظ آرمان ها و افکار امام راحل(س) نیز از وظایف ما می باشد.

وی ویژگی های رهبر کبیر انقلاب اسلامی را اخلاص در کارها، بی توجهی به امیال دنیوی و اهل عبادت و دعا برشمرد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گلستان اظهار کرد: یادگار امام خمینی(ره)، ولایت فقیه است و از وظایف اصلی ما اطاعت از ولی فقیه می باشد که الحق مقام معظم رهبری جانشین صالحی برای امام خمینی(س) بوده است.

وی در پایان تصریح کرد: باید راه و منش امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب را به فرزندان و جوانان بیاموزیم تا رسوایی افکار پوسیده غرب برهمگان ثابت گردد.

حسین میقانی عضو هیئت علمی دانشگاه گلستان در ادامه گفت: دشمنان ایران اسلامی از این خواب بیرون بیایند که زمام امور کشور مجدد به دست رژیم شاهنشاهی بیافتد زیرا مردم ایران در اوایل انقلاب با شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی، حکومت اسلامی را انتخاب کردند.

وی عنوان کرد: امام خمینی(س) نماد یک رهبر مردمی بوده و انقلاب اسلامی ایران را مستضعفان و کوخ نشینان با رهبری امام راحل(ره) به پیروزی رساندند.

به گزارش زرین نامه؛ در پایان این مراسم یغمایی به همراه هیات رئیسه دانشگاه گلستان با حضور در گلزار شهید دانشگاه با قرائت فاتحه و نثار شاخه های گل با آرمان های امام خیمنی رحمت الله علیه و شهدای سرافراز انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند. 

 
انتهای پیام/