ضرورت استفاده از شیر آلات استاندارد در ساختمان

به گزارش زرین نامه: شیر آلات یکی از پر مصرف ترین و کاربردی ترین اجزای ساختمان محسوب می شوند. استفاده مداوم از این وسایل باعث شده تا سازندگان این وسایل، نهایت دقت و ظرافت خود را به کار گیرند تا محصولاتی ارائه کنند که علاوه بر صرفه جویی در مصرف آب، دارای استحکام ، زیبایی و راحتی در استفاده هم باشند. تنوع شیر آلات در دنیای امروز بسیار متنوع است ولی باید توجه داشت که هر محصول دارای کارکرد و مختصات جداگانه ای است و در هنگام خرید باید به نکات متعددی توجه داشت . در ادامه مصاحبه ای با مهندس «محمد محمدی» نمایندگی شیر آلات بهداشتی راسان در شهرستان و مدیر فروشگاه محمدی انجام داده ایم که حاوی نکات تخصصی  کاربردی فراوانی است.

چه نکاتی را هنگام خرید شیر آلات باید در نظر داشت؟

اولین و مهم ترین فاکتور در خرید شیر آلات بدنه محصول است. بدنه شیرآلات‌ عمدتاً از آلیاژ برنج ساخته می شود. توصیه می شود شیرآلاتی خریداری کنید که درآن درصد بسیار ناچیزی سرب به کار رفته باشد. زیرا سرب ماده ای سمی بوده که برای سلامتی انسان خطرناک است. البته تولید کنندگان نیز این مورد را رعایت کرده و در ساخت شیرآلات بهداشتی خود کمتر از ۲.۵ درصد سرب استفاده می کنند. برخی دیگر از تولید کنندگان از استیل ضد زنگ برای بدنه شیرآلات‌ خود استفاده می‌کنند. قیمت شیرآلات استیل نسبت به شیرآلات برنجی بیشتر بوده و در زمینه شیرهای لوکس بازار محسوب زمینه شیرهای لوکس بازار محسوب می شوند. بنابراین یکی از اولین مواردی که بایستی در خرید شیرآلات بهداشتی به آن توجه داشته باشید، جنس بدنه به کار رفته می باشد.

آیا ارتفاع شیر در کارایی آن تاثیر دارد؟

مدل های مختلف شیرآلات بهداشتی دارای ارتفاع علم متفاوتی می باشند که هر کدام دارای مزایا و معایبی می باشند. علاوه بر آن می توان گفت که بلندی علم شیر در راحتی کاربری آن نیز موثر است. در بیشتر اوقات شما می توانید هر مدلی یا طرحی که دوست دارید، انتخاب کنید. اما اگر فاصله بین سینک ظرفشویی و کابینت کم باشد، ارتفاع شیر نمی تواند از مقدار معینی بیشتر باشد. همچنین اگر یک سینک سه لگنه داشته باشید، شیر ظرفشویی با علم کوتاه ممکن است اصلا کاربردی نبوده و شما نتوانید از آن برای شستشوی تمامی استفاده کنید.بنابراین قبل از خرید شیرآلات بایستی به نوع روشویی، سینک آشپزخانه و کاربردی که مدنظرتان است، توجه داشته باشید و شیر را متناسب با نوع مصرف و مختصات آشپزخانه و حمام و سینک و حتی رنگ کابینت و سرامیک ها انتخاب کنید.

چرا شیرآلات اهرمی مشتری بیشتری دارند؟

سهولت در استفاده ، صرفه جویی بیشتر و امکان تنظیم آب سرد و گرم در کمترین زمان از مزایای شیر های اهرمی است. در ضمن احتمال خراب شدن یا فرسوده شدن این شیر به نسبت شیرهای مدل قدیم بسیار کمتر است. بنابراین استفاده از این شیر ها در ساختمان های جدید رو به افزایش است.

روش صحیح برای برق انداختن و تمیز کردن شیرآلات گونه است؟

شیرآلات بخش مهمی از دکور خانه هستند و توجه به نظافت و درخشش ظاهری آنها اهمیت بالایی دارد. از طرفی به دلیل استفاده مداوم و روزانه از شیرآلات، ایجاد لکه و رسوب بر روی آنها حتمی است. خوشبختانه تمیز کردن و برق انداختن شیرآلات با استفاده از تمیز کننده های استاندارد به راحتی قابل انجام است.

شیرالات توکار چه مزیتی دارند؟

امروزه استفاده از شیر آلات تو کار در ساختمان سازی رواج پیدا کرده است. زیبایی، استحکام، طول عمر بیشتر، استفاده بهینه از فضا از مزایای این دست شیرآلات هستند. عدم نیاز به علمک و لوله کشی های جانبی از دیگر مزایای این شیرآلات است که باعث زیبا تر شدن نمای آشپزخانه و سایر فضاهای خانه می شود

توصیه پایانی

توصیه می شود همواره شیرآلات‌ خود را از برندهای معتبر بازار خریداری کنید. در حال حاضر شیر آلات راسان محصولاتی تولید می کند که علاوه بر داشتن استاندارد کالا، دارای تنوع فراوانی در جنس و طرح است.

استفاده از تکنولوژی های برتر در تولید محصولات راسان ، وجود دستگاههای هوشمند، استفاده از مواد اولیه مرغوب، استفاده از مشاوران و کارشناسان مجرب، بازدید دوره ای کارشناسان اداره استاندارد، رعایت اصول استانداردهای ISO و استانداردهای بهداشت محیط باعث شده است که خروجی این کارخانه فقط محصولات با کیفیت و مرغوب باشد.

طراحان و متخصصان در مجموعه تجاری شیرآلات بهداشتی راسان در راستای خودکفایی کشور و ارائه محصولات با کیفیت همواره سعی دارند با طراحی و ارائه محصولات با کیفیت علاوه بر زیبایی و کیفیت، صرفه جویی و افزایش طول عمر شیر آلات نیز را در نظر داشته باشند.

انتهای پیام/

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه