دهمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول+ تصاویر

دهمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول برگزار شد.

به گزارش زرین نامه؛ دهمین یادواره 3 شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول با حضور حجت الاسلام مهدی نژاد امام جمعه، سرهنگ زمانی فرمانده سپاه، سید رضایی رییس دانشگاه آزاد اسلامی، جمعی از اساتید و دانشجویان این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام سید علی مهدی نژاد در این مراسم با اشاره به مقام بلند شهدا در نزد خدا و انسان های آزاد جهان، گفت: 1400 سال از شهادت امام حسین علیه السلام می گذرد ولی اعتقادات به ایشان روز به روز بیشتر می شود تا آنجا که گاندی که حتی مسلمان نیست از ایشان به عنوان شخصیتی آزاده الگو می گیرد.
وی در ادامه با اشاره به بینش با بصیرت شهدای جنگ تحمیلی، اظهار کرد: اگر چه بسیاری از شهدای 8 سال دوران دفاع مقدس جوان بودند، اما وصیت نامه های آنها سرشار از حرف های بزرگ و پرمحتوایی است که امروز برای ما راه گشاست و قبور آن ها همچون امامزادگان میان مردم عزیز است.
حجت الاسلام مهدی نژاد همچنین با اشاره به دلاوری ها و رشادت های رزمندگان و شهدای جنگ تحمیلی اذعان کرد: پیش از انقلاب به دلیل حکمرانی پادشاهان بی کفایتی همچون پهلوی ها، بخش های زیادی از کشور با عناوین و قراردادهای مختلف جدا شدند. اما ما در جنگ تحمیلی با دستان خالی و علیرغم اینکه دنیا پشت صدام بود، حتی ذره ای از خاک خود را به دشمن ندادیم.
امام جمعه علی آباد کتول با بیان اینکه پرچم قرمز به معنای خونخواهی شهید و پرچم سیاه به معنای اینکه گریه و مصیبت برای شهدا تمام شدنی نیست، همواره در گلزار شهدا استوار است، گفت: شهدای ما برای دفاع از اسلام، قرآن و مردم عازم جبهه ها شدند و به دلیل همین هدف والایی که داشته اند، در یادها تا ابد می درخشند و خداوند آن ها را نزد مردم عزیز گردانده است.

 

shahid2

shahid2

shahid2

shahid2

shahid2

shahid2

shahid2

shahid2

shahid2

shahid2

shahid2

shahid2

shahid2

shahid2

shahid2

 

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه