ندای استکبار ستیزی دانش آموزان در علی آباد کتول+ تصاویر

زنگ استکبار ستیزی به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به طور متمرکز در دبیرستان سمیه شهرستان علی آباد کتول نواخته شد و دانش آموزان این شهرستان بر فریادهای «مرگ بر امریکا» و «مرگ بر اسرائیل» مواضع استکبارستیزانه خود نسبت به ابرمستکبران جهان را اعلام کردند.

به گزارش زرین نامه؛ حجت الاسلام سید علی مهدی نژاد امام جمعه علی آباد کتول در زنگ استکبار ستیزی دبیرستان سمیه این شهرستان گفت: در زمان پهلوی، قانون کاپیتالاسیون را تصویب کردند که به واسطه آن، به آمریکایی هایی که در ایران بودند، مصونیت قضایی می داد، به این صورت که هیچکس حق نداشت نسبت به جنایات آن ها در کشور، عکس العملی نشان دهد.
وی با بیان اینکه آن روز تنها یک صدا آمد که نسبت به این قانون تحقیرآمیز اعتراض کرد و به دنبال آن جو جامعه متشنج شد، اظهار کرد: امام (ره) وارث انبیاء بود و نمی توانست مقابل ظلم سکوت کند. ایشان شجاعانه مقابل آمریکا و نظام شاهنشاهی ایستاد.
مهدی نژاد با تاکید بر اینکه دولت آمریکا، مستکبر است و مبارزه با آن ریشه ای قرآنی دارد. اذعان کرد: هیچ مستکبری همچون فرعون، نمرود و... در جهان ماندگار نیست. امروز نیز می بینیم که همه ی قدرت های استکباری جهان، رو به زوال هستند و در نهایت این سپاه حق و حقانیت است که باقی می ماند.

به گزارش زرین نامه؛ در این مراسم محسن سوخته سرایی فرماندار و جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان علی آباد کتول هم حضور داشتند و دانش آموزان با فریاد مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل از سیاست های خصمانه ابرمستکبران جهان اعلام انزجار کردند. 

daneshamoz1

daneshamoz1

daneshamoz1

daneshamoz1

daneshamoz1

daneshamoz1

daneshamoz1

daneshamoz1

daneshamoz1

daneshamoz1

daneshamoz1

daneshamoz1

daneshamoz1

daneshamoz1

daneshamoz1

 انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه