رالی جانبازان گلستانی در علی آباد کتول+ تصاویر

جانبازان 25 تا 70 درصد استان گلستان در« مسابقات رالی خانوادگی» مسیر امامزاده شیخان فاضل آباد تا گلزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی علی آباد کتول را پیمودند.

به گزارش زرین نامه؛ مسابقات رالی جانبازان استان گلستان به ‌مناسبت گرامیداشت هفته شهید به همت اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان علی‌آبادکتول و ‌میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
۷۰ جانباز به همراه خانواده هایشان (۱۳۰ نفر) برای شرکت در این مسابقات سفر 40 کیلومتری خود را از امامزاده شیخان فاضل‌آباد آغاز کرده و با استفاده از نقشه‌خوانی و مختصات جغرافیایی از مسیر گلزار شهدای گمنام شهرستان عبور کردند و در گلزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آبادکتول به مقصد رسیدند.
جانبازان و خانوده هایشان پس از رسیدن به مقصد، در گلزار شهدای گمنام این واحد دانشگاهی، باری دیگر با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی، امام و شهدا تجدید میثاق کردند.
به گزارش زرین نامه؛ در پایان، آیین اختتامیه و تجلیل از نفرات برتر این مسابقات نیز با حضور مزرعه رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان علی‌آبادکتول و سید رضایی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آبادکتول برگزار شد.

rali1

rali1

rali1

rali1

rali1

rali1

rali1

rali1

rali1

rali1

rali1

rali1

rali1

rali1

rali1

rali1

rali1

rali1

rali1

rali1

rali1

rali1

rali1

rali1

rali1

rali1

rali1

rali1

عکس: جانباز محمد حسین پیله ور

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه