آغاز کارزار انتخابات در روستاهای علی آباد کتول/ 597 نفر برای کاندیداتوری ثبت نام کردند

رییس ستاد انتخابات شهرستان علی آباد کتول از ثبت نام 597 نفر برای کاندیداتوری در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی 70 روستای این شهرستان خبر داد.

به گزارش زرین نامه؛ مجتبی جمالی در نشست با جمعی از خبرنگاران استان گلستان و شهرستان علی آباد کتول گفت: ثبت نام انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی روستاهای علی آباد کتول، از 16 تا 22 فروردین جاری، همزمان با سراسر کشور در بخشداری های تابعه این شهرستان انجام شد و در این مدت 597 نفر برای شرکت در این رقابت ها، ثبت نام خود را نهایی کردند.
فرماندار شهرستان علی آبادکتول با قدردانی از حضور پرشور روستاییان در عرصه انتخابات گفت: در روز پایانی ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی روستا، ۱۷۴ نفر دیگر آمادگی خود را جهت حضور در این رقابت ها اعلام کردند که ۱۰۷ نفر از بخش مرکزی و ۶۷ نفر نیز از بخش کمالان بودند.
جمالی تصریح کرد: از تعدادکل افراد ثبت نام شده، ۳۴۴ نفر از روستاهای بخش مرکزی و ۲۵۳ نفر از روستاهای بخش کمالان هستند.
رییس ستاد انتخابات شهرستان علی آباد کتول در پایان سخنان خود ضمن قدردانی از متولیان امر انتخابات، از همه کاندیداها و مردم این شهرستان جهت مشارکت در انتخابات و همکاری در برگزاری انتخاباتی پرشور ، دعوت کرد.

rali9

ثبت نام 253 نفر برای کاندیداتوری در انتخابات شورای روستاهای بخش کمالان
محمد کوهستانی بخشدار کمالان نیز در این نشست با اشاره به ثبت نام 253 نفر برای کاندیداتوری در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستاهای این بخش گفت: در تعداد ثبت نام کنندگان این دوره نسبت به دوره قبل، 5 درصد کاهش داشتیم.
وی با اشاره به تفکیک آمار ثبت نام کنندگان اظهار کرد: از تعداد کل ثبت نام کنندگان، 228 نفر مرد و 25 نفر زن هستند.
کوهستانی با بیان اینکه 238 نفر به صورت حضوری و 15 نفر به صورت غیر حضوری در این دوره ثبت نام کردند، گفت: جوانترین کاندیدا 25 سال و 6 ماه و مسن ترین کاندیدا 74 سال و 10 ماه سن دارد.
وی افزود: از حیث مذهب نیز ، 214 نفر اهل تشیع و 39 نفر نیز اهل تسنن هستند.
بخشدار کمالان در پایان سخنان خود اذعان کرد: همه ی روستاهای بخش کمالان از لحاظ تعداد کاندیداها به حد نصاب مورد نظر جهت برگزاری انتخابات رسیده اند و امیدواریم با همکاری همه مسئولین، رسانه ها و معتمدین، انتخاباتی سالم و پرشور در ۲۸ خرداد برگزار کنیم.

ثبت نام 341 نفر برای کاندیداتوری در انتخابات شورای روستاهای بخش مرکزی
سید ابراهیم رضوی بخشدار مرکزی هم در نشست با خبرنگاران، از افزایش تعداد ثبت نام کنندگان برای کاندیداتوری ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستاهای این بخش خبر داد و گفت: در این دوره از انتخابات، 341 نفر ثبت نام کردند که این تعداد نسبت به سال گذشته 40 نفر افزایش یافت است.
وی با بیان اینکه 311 نفر از ثبت نام کنندگان مرد و 30 نفر زن هستند، گفت: جوان ترین کاندیدا 25 سال و مسن ترین کاندیدا در این بخش شهرستان علی آباد کتول 83 سال سن دارد.
رضوی با اشاره به ثبت نام 33 نفر از ایثارگران برای کاندیداتوری در این دوره از انتخابات، تصریح کرد: از تعداد کل آمار، 310 نفر با حضور در بخشداری مرکزی و 31 نفر با استفاده از اینترنت و به صورت غیرحضوری اقدام به ثبت نام کردند.
وی ادامه افزود: از تعداد کل ثبت نام کنندگان، 247 نفر شیعه و 94 نفر از اهل تسنن هستند.
بخشدار مرکزی تاکید کرد: اعضای هیئت اجرایی بخش مرکزی در در این بخشداری مستقر شده اند و از هم اکنون تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخابات و مشارکت پرشور مردم اتخاذ شده است.

rali9

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه