مشارکت 1500 دانش آموز رای اولی علی آباد کتول در تعیین سرنوشت کشور

مدیر آموزش و پرورش علی آباد کتول از مشارکت 1500 دانش آموز رای اولی این شهرستان در انتخابات 28 خرداد ماه جاری خبر داد و گفت: این دانش آموزان با حضور در پای صندوق های رای، برای اولین بار همراه با دیگر هموطنان سرنوشت کشور را برای 4 سال آینده رقم می زنند.

به گزارش زرین نامه؛ سید کتولی در نشست با جمعی از خبرنگاران شهرستان علی آباد کتول با تاکید بر ضرورت شرکت در انتخابات گفت: مردم با حضور در انتخابات سرنوشت کشور برای چهار سال آینده را رقم می زنند. انتخاب کاندیداهای صالح برای تصدی پست ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، در داشتن آینده ای روشن و بهتر بسیار مهم و اثرگذار است.
وی با اشاره به وظیفه مندی آموزش و پرورش در تبیین اهمیت حضور حداکثری در انتخابات، به تشریح فعالیت های این نهاد با موضوع انتخابات پیش رو پرداخت و گفت: امسال حدود 1500 دانش آموز رای اولی داریم که در راستای ترغیب آن‌ها به شرکت در انتخابات و دقت در شناسایی افراد اصلح، وبینارهایی در سامانه شاد، همایش مربیان پرورشی با حضور معاون مدیر کل آموزش و پرورش، فرماندار و فرمانده سپاه شهرستان و همایش رای اولی ها در دو هفته پایانی منتهی به انتخابات برگزار شد.

87878

سید کتولی در بخش دیگری از این نشست خبری، به فعالیت های عمرانی اداره آموزش و پرورش علی آباد کتول اشاره کرد و گفت: با پیگیری های مستمر دکتر نوروزی نماینده محترم شهرستان و همکاری بنیاد برکت، آیت الله نورمفیدی نماینده محترم ولی فقیه در استان گلستان و سازمان نوسازی مدارس، در حال اجرای 16 پروژه هستیم که برخی از آن‌ها تازه کلنگ زنی شده و تعدادی نیز در حال تکمیل و تحویل هستند.
وی دارالقرآن، مدرسه امام موسی کاظم (ع) و عباس شهید در علی آباد کتول، مدرسه شهید تجری در رحمت آباد، مدرسه ابتدایی در کوچک نظر خانی و مدرسه خیر ساز مرحومه هاجر کردکتولی در مزرعه کتول را از جمله این پروژه ها برشمرد.
سید کتولی تصریح کرد: تکمیل و تجهیز درمانگاه فرهنگیان در خیابان منوچهری علی آباد کتول نیز از اولویت های آموزش و پرورش است که امیدواریم در تابستان به بهره برداری برسد.
وی درباره وضعیت پروژه باشگاه و مجتمع رفاهی فرهنگیان نیز گفت: برای تکمیل این پروژه به دنبال جذب سرمایه گذار بخش خصوصی هستیم.
سید کتولی گریزی هم به موضوع تجاری سازی فضاهای مدارس بلااستفاده در شهرستان زد و افزود: در حوزه بهینه سازی فضای مدارس و استفاده تجاری از فضاهای بلااستفاده در مدارس شهرهای مزرعه کتول و فاضل آباد و همچنین روستای محمد آباد کتول، اقدامات و مکاتبات انجام شده و کار در مراحل اداری در حال پیشرفت است.

878989

مدیر آموزش و پرورش علی آباد کتول درباره برگزاری کنکور 1400 نیز گفت: تا کنون بخشنامه جدید مبنی بر تعویق کنکور واصل نشده است. امیدواریم کنکور طبق برنامه پیش بینی شده و در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول برگزار شود.
اسلانی معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان هم در این نشست با اشاره به فرارسیدن فصل تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان گفت: همایشی با حضور مربیان و معاونان پرورشی برگزار شد و که در آن نحوه برگزاری کلاس های تابستانی در سامانه مورد تاکید قرار گرفت.
وی گفت: 140 کلاس تا کنون در فضای شاد و با محوریت فعالیت های هنری، ورزشی، فرهنگی ایجاد شده است که البته امکان برگزاری کلاس های حضوری با رعایت پروتکل ها نیز وجود دارد.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه