دیدار استاندار گلستان با خانواده شهدا و ایثارگران در علی آباد کتول+ تصاویر

استاندار گلستان با جانباز سرافراز «حسین باباکردی» و خانواده معظم سردار شهید «غلامحسین رحمانی» و خانواده شهیده مدافع سلامت «سیده فاطمه میردیلمی» در شهرستان علی آبادکتول، دیدار و از جانفشانی های ایثارگران قدردانی کرد.

به گزارش زرین نامه؛ علی محمد زنگانه در این دیدارها اظهار کرد: با توجه به توصیه مقام معظم رهبری، همه ما در دیدار و رسیدگی به خانواده شهدا و ایثارگران وظیفه مند هستیم.
وی تصریح کرد: این وظیفه، نه از باب نیاز آن ها به این دیدارها، بلکه از باب تکریم و توجه به مواریث فرهنگی است، زیرا خانواده شهدا و ایثارگران نماد فرهنگ ایثار، جهاد و گذشت هستند و دیدار با آن ها سبب تجدید قوای معنوی برای خدمت به مردم است.
استاندار گلستان اذعان کرد: مادران و همسران شهدا، اسوه های صبر و فداکاری هستند و ما خوشحالیم که در روز ولادت با سعادت حضرت زینب (س) توانستیم در محضر خانواده شهید سرافراز باشیم.
در دیدار با جانباز 70 درصد باباکردی، برخی مشکلات جانبازان و ایثارگران مطرح شد که استاندار گلستان در پاسخ به این موارد، تأکید کرد: به زودی جلسه ای با جمعی از نمایندگان ایثارگران و جانبازان برگزار می کنیم تا مشکلات آن ها بررسی و نسبت به رفع آن ها پیگیری های لازم انجام شود.
استاندار گلستان همچنین در سفر یک روزه خود به علی آباد کتول در گلزار شهدای گمنام این شهرستان حاضر شده و به مقام والای شهیدان ادای احترام کرد.
در این دیدارها معاونین استانداری، حجت الاسلام مهدی نژاد امام جمعه، جمالی فرماندار، سرهنگ زمانی فرمانده سپاه و جمعی از مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان علی آباد کتول، استاندار گلستان را همراهی کردند.

shohada 5

shohada 5

shohada 5

shohada 5

shohada 5

shohada 5

shohada 5

shohada 5

shohada 5

shohada 5

shohada 5

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه