اجرای طرح شهید شوشتری در علی آباد کتول/ مانور دستگاه های اجرایی برای خدمت به مردم در محلات کم برخوردار

فرماندار علی آباد کتول از اجرای طرح شهید شوشتری در 2 محله کم برخوردار این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح در واقع مانور هماهنگی میان دستگاه های اجرایی و سرعت در خدمت رسانی به مردم در محلات کم برخوردار و آسیب دیده است که با همکاری یکدیگر می توانیم در آن موفق شویم.

به گزارش زرین نامه؛ مجتبی جمالی فرماندار علی آباد کتول در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان گفت: از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۴۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و بیش از یک هزار مجرم مرتبط به حوزه دستگیر شدند.
وی با بیان اینکه بیشتر آسیب های ما از مواد مخدر است، اذعان کرد: باید با کمک دستگاه های مرتبط و تقسیم کار مناسب، در زمینه مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از آسیب های اجتماعی اقداماتی اساسی انجام دهیم.
جمالی تصریح کرد: هر یک از اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر باید بانک اطلاعاتی از حوزه خود و همچنین گزارشی از اقدامات خود را ظرف 2 ماه آینده به این شورا، ارائه دهند.
فرماندار علی آباد کتول ضعف در هماهنگی بین دستگاهی را یکی از موانع خدمت رسانی به مردم به ویژه در محلات کم برخوردار عنوان کرد و گفت: طرح جامع شهید شوشتری، مانور هماهنگی بین دستگاهی و سرعت در خدمت رسانی است که با همکاری و کمک یگدیگر می توانیم در آن موفق شویم.
سرهنگ مجید زمانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه علی آباد کتول نیز در این نشست با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص توجه ویژه به جمعیت حاشیه نشین شهرها و محلات کم برخوردار، از اجرای طرح شهید شوشتری در محله گلریز شهر فاضل آباد و محله آهنگران علی آبادکتول با رویکرد کاهش آسیب های اجتماعی همچون طلاق ترویج ازدواج آسان، افزایش اشتغال و اجرای طرح‌های عمرانی خبر داد.
زمانی با بیان اینکه امروز نیازمند محله های اسلامی هستیم، گفت: این مهم تنها با همکاری شورای تحول و استفاده از ظرفیت سه محور مهم مسجد، مدرسه و متخصصین امکان پذیر است.
زمانی با بیان اینکه محلات آسیب دیده و کم برخوردار را تا رفع کامل مشکلاتشان، رها نمی کنیم، اظهار کرد: برداشت ما این است که 3 تا 5 سال آینده چهره این محلات در شأن نظام اسلامی شود.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه