بازدید مدیرعامل بانک دی از کارخانه ماهوت شمال+ تصاویر

برات کریمی مدیرعامل بانک دی با حضور در علی آباد کتول به همراه فرماندار و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، از کارخانه ریسندگی و بافندگی ماهوت شمال بازدید و از روند پیشرفت پروژه ابراز امیدواری کرده و گفت: به موفقیت این کارخانه خوشبین هستیم و از آن حمایت می کنیم.

به گزارش زرین نامه؛ رحمت اله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی در بازدید مدیرعامل بانک دی از کارخانه ماهوت شمال، با تاکید بر لزوم احیای دوباره کشت پنبه در استان گلستان، گفت: یک زمانی در استان گلستان به سرزمین طلای سپید معروف بود و سالانه 157 هزار هکتار پنبه در آن کشت می شد و چندین کارخانه پنبه پاک کنی در آن دایر بود و تعداد زیادی از افراد نیز در این حوزه مشغول به کار بودند.
وی با قدردانی از حمایت عوامل بانک دی از پروژه ماهوت شمال، اظهار کرد: تاسیس کارخانه ریسندگی ماهوت شمال با سرمایه گذاران متعهد و پای کار، نقطه عطف و امیدی برای شهرستان علی آباد کتول است که علاوه بر احیای دوباره پنبه در استان، می تواند سبب ایجاد اشتغال برای جوانان این شهرستان شود. از این رو باید همه ی ما باید با تمام توان از آن حمایت کنیم.
وی حمایت از موضوع اشتغال را یک ضرورت دانست و اذعان کرد: باید برای رفع موانع تولید به طور جهادی کار کنیم چرا که اشتغال راه حل بسیاری از آسیب های اجتماعی است و مثل اقامه نماز در مسجد واجب است.
نوروزی گفت: تصور همه بر این است که سفره مردم گلستان، همچون ظاهرش سر سبز است ولی حقیقت این است که زیر این پوشش زیبا، فقر ریشه کرده و به دلیل کمبود اشتغال و ضعف اقتصاد امروز با آسیب هایی همچون طلاق و اعتیاد مواجه هستیم.
وی با تاکید بر اهمیت کار جهادی مسئولان برای نجات گلستان از تالاب مشکلات اقتصادی و اجتماعی، تصریح کرد: فرصت ها مثل باد می گذرند، مسئولیت ها به پایان می رسند و تنها کار و نام نیک می ماند، لذا تا فرصت داریم باید برای خدا و حل مشکلات مردم کار و تلاش کنیم.
مجتبی جمالی فرماندار شهرستان علی آباد کتول هم در این بازدید گفت: ورود به موقع بانک دی در واردات دستگاه های مورد نیاز کارخانه ماهوت شمال بسیار ارزشمند و قابل قدردانی است.
وی اظهار کرد: با شناختی که از سرمایه گذاران ماهوت شمال داریم، معتقدیم حمایت از این پروژه، برای بانک هم گزینه مناسبی است زیرا این پروژه یکی از فعال‌ترین پروژه های استان است که هم در سطح استانی و هم در سطح ملی، عملکردی قابل دفاع دارد.
نماینده مدیرعامل کارخانه ماهوت شمال با قدردانی از عوامل بانک دی در حمایت و اعطای تسهیلات به موقع به این مجموعه تولیدی، گفت: برخورد خوب مسولین بانک دی برای ما بسیار ارزشمند بود. این کارخانه به زودی به بهره برداری رسیده و به افتخاری برای مجموعه ی بانک دی تبدیل می شود.
وی با بیان اینکه تمام ماشی آلات مورد نیاز کارخانه را خریداری کرده ایم، گفت: طبق برنامه ریزی ما، کارخانه ریسندگی بافندگی ماهوت شمال تا پایان خردادماه سال آینده به بهره برداری می رسد.
نماینده خانم حمایتکار با بیان اینکه به جز 2 استاد حرفه ای برای تاسیس ماهوت شمال، همه ی نیروهای فعال در این کارخانه، بومی شهرستان علی آباد کتول هستند، افزود: با راه اندازی این کارخانه برای حدود 200 تا 250 نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد می شود.
برات کریمی مدیر عامل بانک دی کشور نیز در این بازدید گفت: اعتقاد دارم در استان گلستان صنایع تبدیلی کشاورزی بیش از هر صنعتی دیگر جواب می دهد و لذا به موفقیت این پروژه که با کارخانجات تولید فرش ماشینی در مشهد مقدس هم همکاری دارد و فروش محصولات آن از هم اکنون تضمین شده است، خوشبین هستیم و از آن حمایت خواهیم کرد.
انتهای پیام/

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه