آیین افتتاح و کلنگ زنی 359 پروژه در علی آباد کتول+ تصاویر

آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی متمرکز 359 پروژه عمرانی و طرح تولیدی اشتغالزا با اعتبار 2 هزار و 58 میلیارد ریال در علی آباد کتول برگزار شد.

به گزارش زرین نامه؛ این مراسم به صورت ارتباط ویدئو کنفرانس با استانداری گلستان و با حضور مهاجر مدیر سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان، حجت الاسلام مهدي نژاد امام جمعه علی آباد کتول، احمدی فرماندار علی آباد کتول و جمعی از مسئولان ادارات و نهادهای این شهرستان در ناحیه صنعتی فاضل آباد برگزار شد.
ابراهیم احمدی فرماندار علی آباد کتول در این مراسم انقلاب اسلامی منشاء تحولات بزرگ دانست و گفت: این انقلاب به رهبری امام خمینی (ره) در راه مبارزه با ظلم و فساد نظام شاهنشاهی و برای استقرار مولفه های دین اسلام در حکومت شکل گرفت.
وی با اشاره به نقش مردم شهرستان علی آباد کتول در انقلاب اسلامی، اظهار کرد: علی آباد کتول یکی از شهرستان های موثر در پیروزی انقلاب اسلامی است که راهپیمایی ها و اعتراضات خیابانی مردمی با هدایت روحانیت انقلابی، تحرکات پنهانی و زیرزمینی جوانان انقلابی و حضور شخصیت های انقلابی برجسته همون آیت الله خامنه در این شهرستان به آن عمق زیادی بخشید و شهیدان حسینی، زنگانه و مهدوی که در آن روزها، از این شهرستان تقدیم انقلاب اسلامی شد، همچون ستارگانی پر فروغ در تاریخ انقلاب می درخشند.
احمدی با گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: به مناسبت این ایام، 359 پروژه شامل طرح های تولیدی و اشتغال زا با همکاری دستگاه های دولتی و بخش خصوصی افتتاح و یا عملیات اجرایی آن ها آغاز می شود.
فرماندار علی آباد کتول از کارخانه خوراک دام، مجموعه سردخانه و بسته بندی میوه، تولید و اجرای سبزی و صیفی جات گلخانه ای، افتتاح آب بندان شهید ضیایی، آغاز عملیات اجرایی مخزن 500 مترمکعبی فلزی در روستای رحمت آباد، مقاوم سازی مساکن روستایی، تعریض و آسفالت معابر اصلی روستایی، به عنوان بزرگترین پروژه های چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان برشمرد.

motemarkez1

motemarkez1

motemarkez1

motemarkez1

motemarkez1

motemarkez1

motemarkez1

motemarkez1

motemarkez1

 انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه