بازدید بانوان بسیجی از نمایشگاه بین المللی کتاب

جمعی از بانوان بسیجی حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) سپاه ناحیه علی آباد کتول در قالب اردوی علمی پژوهشی از نمایشگاه بین المللی کتاب بازدید کردند.


به گزارش زرین نامه؛ هفته عقیدتی-سیاسی در سپاه و بسیج، درخششی روز افزون دارد، وقتی که پایه گذاری آن با اعتقادات و سیاست نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

عقیده ما در همراهی دین و سیاست، شهیدانی را فدا کرده است که خود معلّمانی مربی سیرت بوده و هفته معلّم و عقیدتی-سیاسی را در تقویم انقلاب اسلامی رقم زده اند.

فرمانده حوزه نوپای بسیج حضرت معصومه (س) بنای عقیدتی این حوزه را بر این گذاشته که پررنگ ترین و موثرترین برنامه ها را در این هفته مقدس نهادینه و اجرایی کند که اهم آن، اردوی علمی-پژوهشی فرماندهان پایگاه و شورای حوزه در قالب بازدید از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بوده است.

اردویی حدوداً 3 روزه و درعین حال بسیار پربار و پرمحتوا و سیاحت و زیارت در حرمهای متعدد از بی بی نور گرگان و در طول مسیرمازندران و در نهایت مرقد مطهر امام خمینی(ره) ختم شد.

در نمایشگاه کتاب، حضور در غرفه دانشگاه امام صادق(ع) از همه جا بیشتر خوش گذشت.

خواهر آقایی با توجه به اینکه در هفته نامه صبح صادق، حق قلمی ادا کرده بود از تخفیف ۵۰ درصدی کتاب برخوردار شده و همه مسافرین اردو، توانستند با قیمت های بسیار پایین و باورنکردنی، کتاب های زیادی را برای کتابخانه پایگاه ها و مساجد و نیز جوایز جهت اهداء به بسیجیان پایگاه خریداری کنند.

اسکان خواهران با هماهنگی فرمانده ناحیه در شهرک غدیر تهران صورت گرفت. جمعی همدل و همراه و هماهنگ با یکدیگر با وحدت رویه ، مدتی کوتاه ولی پرمحصول را در کنار هم سپری کرده و خوش گذراندند.ای کاش این روزها بیشتر تکرار شود.

98 1

98 1

نگارنده: معصومه آقایی

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه