مردم ایران همانند دماوند مقتدرانه ایستاده‌اند

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: دماوند نماد اقتدار ملت ایران بوده و هست، از این رو ملت ایران همانند دماوند همواره مقتدرانه ایستاده است.

به گزارش زرین نامه به نقل از مهر، دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش عصر امروز (پنج‌شنبه) در آئین اختتامیه نخستین صعود مشترک کوهنوردان نظامی جهان (سیزم) به قله دماوند، گفت: بدون تردید با افزایش تعاملات و ارتباطات بین‌المللی، ورزش یکی از مهمترین ظرفیت‌های ارتقای صلح، دوستی، صمیمیت و هم افزایی بین ملت‌ها و دولت‌ها است؛ بدین منظور اولین صعود مشترک کوهنوردی سیزم با شعار «صعود برای صلح» و با هدف تعمیق هر چه بیشتر روابط دوستانه میان کشورهای شرکت کننده و توانمندسازی جسمی و روحی کارکنان نیروهای مسلح در راستای اهداف سیزم به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی یران برگزار شد.

وی افزود: بر این باوریم که تداوم برنامه‌ها و اقدامات این چنینی ضمن استحکام صلح و دوستی میان ملت‌ها و افزایش ثبات و امنیت در منطقه و جهان، موجب ایجاد بستر مناسب با بهره گیری از ظرفیت‌های متقابل فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کشورها را فراهم خواهد کرد.

معاون هماهنگ کننده ارتش تاکید کرد: اینجانب لازم می‌دانم از تلاش‌ها و زحمات نهادهای بین‌المللی، کوهنوردان خارجی و داخلی، تمامی سازمان‌ها و ارگان‌های کشوری و لشکری قدردانی کرده و آرزوی سلامتی و سعادت برای همه عزیزان را داشته باشم و امیدوارم شما کوهنوردان خارجی ایام خوشی را در جمهوری اسلامی ایران گذرانده باشید.

دریادار سیاری با بیان اینکه ایران مهد تمدن، فرهنگ و هنر اسلامی است، تاکید کرد: دماوند نماد اقتدار ملت ایران بوده و هست؛ از این رو باید گفت که ملت ایران همانند دماوند همواره مقتدرانه ایستاده است.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه