رقابت 198 کاندیدای گلستان برای تصاحب 7 کرسی بهارستان

استاندار گلستان از رقابت 198 کاندیدا برای تصاحب 7 کرسی استان گلستان در بهارستان خبر داد و گفت: این کاندیداها ترکیبی از مذاهب، اقشار و جریان های سیاسی مختلف هستند که برای پیروزی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، به رقابت های انتخاباتی می پردازند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه؛ علیمحمد زنگانه در نشست با اعضای ستاد انتخابات شهرستان علی آباد کتول اظهار کرد: همه برای خلق حماسه ای بزرگ در روز یازدهم اسفندماه تلاش می کنیم که آن حماسه، پشتوانه ای محکم برای حفظ کشور از شرّ دشمنانی است که برای زمین زدنش در تلاش هستند.
وی با اشاره به تایید صلاحیت 316 کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان گلستان، گفت: از این تعداد 118 نفر انصراف داده و 198 نفر همچنان به رقابت های انتخاباتی خود ادامه می دهند.
زنگانه افزود: از میان کاندیداهای انصرافی، برخی به سبب ائتلاف با دیگر کاندیداها انصراف دادند که مساله ای ندارد، اما ما با تبانی که تخلف است، مخالفیم. 2 مورد تبانی در استان رخ داد که به کمک شورای نگهبان شناسایی و رد صلاحیت شدند.
استاندار گلستان با تاکید بر لزوم رعایت اصل بی طرفی توسط ستاد انتخابات، گفت: ما با کسی عهد اخوت نبسته ایم. همانطور که برای حفظ سلامت انتخابات، یکی از معاونین فرمانداری های استان به نام قانون و به دلیل طرفداری از کاندیداها، عزل شد.
رییس ستاد انتخابات استان گلستان در ادامه همچنین با اشاره به آماده شدن بستر تبلیغاتی در فضای صدا و سیما گفت: این بنای مبارکی است که امسال گذاشته شد و در سال های آینده به طور قطع  فراگیرتر شده و سبب حضور قانومداران اصلح که توان مالی برای تبلیغ رویکردها و شناساندن خود به مردم نداشتند، فراهم شود.

انتهای خبر/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه