اصلی ترین وظیفه ما و اصحاب رسانه؛ بحث حضور حداکثری مردم در انتخابات است

فرماندار علی آباد کتول در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان ضمن تبریک عید سعید غدیر با اشاره به تاثیر انتخاب مردم در مدیریت کشور و نقش آن در سفره مردم گفت: اصلی ترین وظیفه ما به عنوان خدمت گزار مردم و اصحاب رسانه که دغدغه مقام معظم رهبری نیز هست، بحث حضور مردم در انتخابات است.

به گزارش زرین نامه؛ فرماندار علی آباد کتول در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان ضمن تبریک عید سعید غدیر با اشاره به تاثیر انتخاب مردم در مدیریت کشور و نقش آن در سفره مردم گفت: اصلی ترین وظیفه ما به عنوان خدمت گزار مردم و اصحاب رسانه که دغدغه مقام معظم رهبری نیز هست، بحث حضور مردم در انتخابات است.

 

ابراهیم احمدی ، فرماندار علی آباد کتول خاطرنشان کرد: شهرستان ما در انتخابات سال گذشته یکی از شهرستان های برتر در استان و کشور در بحث حضور مردم در انتخابات بوده است که حدود ۶۶ درصد مردم در انتخابات  شرکت کردند.

 

وی با اشاره به اضافه شدن 4 شعبه اخذ رای نسبت به سال گذشته افزود: ۱۲۷ شعبه اخذ رأی در سطح شهرستان داریم که از این تعداد ۵۷ شعبه شهری ثابت ، ۵ شعبه شهری سیار ، ۴۱ شعبه روستایی ثابت و ۲۴ شعبه روستایی سیار است.

 

احمدی خاطرنشان کرد: مکان و مسیر شعب های سیار مشخص شده است و اگر در غیر این مکان و مسیر های مشخص شده اخذ رأی صورت بگیرد، به عنوان تخلف ثبت می شود.

 

فرماندار علی آباد کتول از به کار گیری بالغ بر 3000 نفر در امر برگزاری انتخابات خبر داد و گفت: تمام توان ما سلامت انتخابات در سطح شهرستان است و با متخلفین برخرود خواهد شد . پیشاپیش از تمام کسانی که در این امر به ما کمک و یاری می رسانند کمال تقدیر و تشکر را دارم.

 

انتهای خبر /

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه