تعویض وسایل بازی کودکان در پارک های فاضل آباد

شهردار فاضل آباد گفت: عملیات تعویض کف پوش ها و وسایل بازی کودکان در پارک های محلات این شهر، از نیمه دوم سال جاری آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه؛ کمیل واعظی در نشست با اصحاب رسانه شهرستان علی آباد کتول، خبرنگاران را حلقه واسط میان مردم و مدیران دانست و گفت: خبرنگاران خدمات دستگاه ها را به بهترین شکل به مردم منتقل و ارتباط دو طرفه میان مردم و مسئولین را در راستای پیشرفت و آبادانی جامعه برقرار می کنند.
وی در ادامه از تجهیز پارک های فاضل آباد در شش ماهه دوم امسال خبر داد و گفت: 2 میلیارد تومان بابت تجهیز پارک های محلات به کف پوش و وسایل بازی کودکان پیش بینی شده است.
واعظی با اشاره به جمعیت 20 هزار نفری فاضل آباد، افزود: مجموع 6 پارک شهدای گمنام، بوستان، فرهنگیان، قدس، گلریز و بوستان کتاب، 17 هزار و 700 متر مربع و سرانه فضای سبز  به ازای هر شهروند 3.45 متر مربع  است.
شهردار فاضل آباد همچنین از تخصیص اعتبار 3 میلیارد تومانی برای تامین روشنایی معابر اصلی و فرعی و همچنین پارک های فاضل آباد هم خبر داد و گفت: قسمتی از این اعتبار پروژه اجرای روشنایی به عهده وزارت نیرو بود که با رایزنی آقای نوروزی نماینده محترم شهرستان انجام شده بود، اما این وزارت به طول کامل به تعهدات خود عمل نکرد و شهرداری با اعتبارات داخلی خود این پروژه را اجرایی کرد.
واعظی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره ساماندهی مشاغل مزاحم در این شهر گفت: طبق ماده 25 قانون شهرداری ها، باید ابتدا فضایی برای فعالیت این مشاغل فراهم و در ادامه صاحبین این مشاغل را ملزم به انتقال کنیم. 
وی افزود: در راستای ساماندهی این مشاغل، پروژه ای توسط بخش خصوصی در حال اجرا بود، اما در مراحل پایانی، دچار مشکل مالی شد و شهرداری برای حل بخشی از کار ورود و با سرمایه گذار پروژه در زمینه ارائه مجوزها، همکاری کرد. پیگیر و امیدواریم که این پروژه هر چه زودتر به بهره برداری رسیده و سیمای شهر فاضل آباد شکل بهتری به خود بگیرد.
واعظی همچنین درباره سیما و منظر شهری و الزامات ساختمانی جدید گفت: در ارائه گواهی پایان کار ساختمان های جدید، الزماتی همچون تعبیه پارکینگ، سیستم فاضلاب و سیستم اعلام حریق را به طور جدی دنبال می کنیم که در صورت عدم اجرا، جریمه در کمیسیون ماده صد و حتی امکان تخریب ساختمان وجود دارد.  
شهردار فاضل آباد به همراه حکیمی نایب رئیس شورای اسلامی این شهر، در پایان نشست خبری، به مناسبت هفته بزرگداشت مقام خبرنگار، از اصحاب رسانه شهرستان علی آبادکتول با اهدای لوح سپاس، تجلیل کرد.

خبرنگار: معصومه تجری

انتهای پیام/
 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه