برگزاری رویداد ادبی «قاف» در علی آباد کتول

فرماندار علی آبادکتول گفت: رویداد ادبی قاف با حضور جمعی از اساتید ادبیات و نخبگان ادبی نوجوان کشور از 22 مرداد ماه جاری در این شهرستان آغاز و تا 26 این ماه ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه؛ ابراهیم احمدی در نشست با جمعی از اصحاب رسانه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام روز خبرنگار اظهار کرد: هفته خبرنگار، فرصتی برای قدردانی از زحمات جامعه خبرنگاران، به عنوان صدای رسا و آگاهی بخش جامعه است.
وی با تاکید بر اهمیت رسالت خبرنگار، گفت: خبرنگاران با مطالبه‌گری، عدالت محوری و صداقت در گفتار و نوشتار خود، مسائل را برای مردم جامعه تبیین و اعتماد آن ها را با بازگویی آنچه حقیقت است، به خود جلب کنند و از این جهت جایگاه خبرنگاری، جایگاهی بسیار حساس و مهم است.
فرماندار علی آباد کتول در ادامه با قدردانی از مردم در خلق حماسه پرشور انتخابات اخیر، گفت: باید همه ما برای موفقیت دولت جدید در خدمت به مردم تلاش کنیم.
احمدی با اشاره به برگزاری رویداد ادبی قاف در این شهرستان نیز گفت: این رویداد ادبی به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با حضور 105 نفر از نخبگان نوجوان و 16 نفر از اساتید حوزه ادبیات کشور برگزار خواهد شد که از خبرنگاران دعوت می کنیم برای پوشش رسانه ای این رویداد مهم فرهنگی در شهرستان، با ما همکاری کنند.
مقام عالی دولت در علی آبادکتول در بخش دیگری از این نشست با اشاره به 2 طرح مهم علی آبادکتول در حوزه گردشگری، گفت: مردم این شهرستان توقع دارند که شهرداری و آب منطقه ای با انعقاد قرارداد با سرمایه گذار، هرچه زودتر پروژه های تله کابین و گردشگری سد کبودوال (گردشگری آبی، اجرایی شود.
وی اذعان کرد: در طول ۳ سال گذشته، اقدامات خوبی در حوزه سرمایه گذاری، اشتغال، تسهیلات و تکمیل پروژه های نیمه تمام داشته ایم که این موفقیت ها، ناشی از همدلی و همراهی همه دستگاه ها، پیگیری ها و حمایت های نماینده محترم شهرستان و استاندار معزز گلستان در خدمت رسانی به مردم بوده است.
فرماندار علی آبادکتول همچنین از اجرای ۱۸۲ طرح هادی در ۶۲ روستای این شهرستان با اعتباری بیش از ۴۶ میلیارد تومان خبر داد و گفت: در طول 3 سال اخیر، بیش از ۱۸۰ هزار متر مربع از معابر خاکی روستاها به همت دهیاران، بخشداران و بنیاد مسکن، زیر سازی، آسفالت و یا روکش انجام شد که از این حیث شهرستان علی آباد کتول از شهرستان های پیشرو در خدمت به روستائیان است. 
احمدی از اعطای 2 هزار تسهیلات مقاوم سازی در حوزه مسکن روستایی هم خبر داد و تاکید کرد: با این تسهیلات ۵۸ درصد از واحد‌های روستایی مقاوم سازی شده و در این زمینه از شاخص کشوری و استانی جلوتر هستیم.
وی همچنین با اشاره به پروژه سالن های ورزشی که برخی از آن ها حدود 10 سال متوقف شده بود،  گفت: در این مدت ۲ سالن ورزشی تکمیل و به بهره برداری رسید. ۲ سالن دیگر هم به زودی کامل خواهد شد.
فرماندار علی آبادکتول در بخش پایانی صحبت های خود از تأسیس خانه کاراته در این شهرستان خبر داد و گفت: کاراته از ورزش های مورد توجه نوجوانان و جوانان در این شهرستان است و تأسیس خانه کاراته خواسته آن ها بود. از این جهت اعتبار برای ساخت این پروژه مصوب شد که امیدواریم در هفته دولت، عملیات اجرایی آن هم آغاز شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه؛ در پایان این نشست، آیین تجلیل از خبرنگاران توسط فرماندار علی آباد کتول انجام شد.
انتهای خبر/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه