آیین کلنگ زنی پروژه آبخیزداری در سیاه مرزکوه+ تصاویر

پروژه آبخیز سازه سنگ ملاتی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان علی آبادکتول در روستای سیاه مرزکوه دهنه محمد آبادکتول، همزمان با گرامیداشت هفته دولت کلنگ زنی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه؛ رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان علی آبادکتول در حاشیه این مراسم گفت: عملیات اجرایی این پروزه با اعتباری بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در روستای سیاه مرزکوه دهنه محمد آباد کتول آغاز شد.
دروکی اظهار کرد: هدف از ساخت این سازه، مدیریت روان آب ها و سیلاب ها، پیشگیری و کاهش میزان فرسایش خاک، تثبیت بستر رودخانه ها و افزایش نفوذپذیری آب در زمین است.
وی با بیان اینکه مناسبت‌هایی مانند هفته دولت فرصتی است تا دستگاه‌ها و نهادها بتوانند دستاوردها و اقدامات خود را به اطلاع مردم برسانند، اذعان کرد: تلاش ما در حوزه آبخیزداری مدیریت سیلاب، کاهش فرسایش، افزایش تغذیه آبخوان، تله اندازی رسوب در نقاط مختلف شهرستان و در حوزه منابع طبیعی نیز حفظ، احیا، توسعه و بهره‌برداری صحیح از انفال است.
به گزارش زرین نامه؛ آیین کلنگ زنی پروژه آبخیز سازه سنگ ملاتی با حضور حجت الاسلام مهدی نژاد امام جمعه و احمدی فرماندار علی آبادکتول، سلمانی کارشناس آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی استان و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 
انتهای پیام/
 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه