اجرای ۴۴ ویژه برنامه بمناسبت چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس در علی آباد کتول

سرهنگ پاسدار ولی جوان از اجرای ۲۵3 برنامه و ۴۴ ویژه برنامه بمناسبت چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس با شعار در راه فتح قله ایم ، در سطح شهرستان خبر داد.

سرهنگ پاسدار ولی جوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه علی آباد کتول در نشست خبری با اصحاب رسانه بمناسبت هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس بیانگر ایثار،رشادت و فداکاری مردان این سرزمین بوده که شهدا با ایثارگری و فداکاری های خود توانستند پرچم جمهوری اسلامی را در جهان به اهتراز درآورند. امروزه هر آنچه که ما به دست آوردیم نشان از فداکاری شهداست.

وی با اشاره به نقش همیشگی شهدا در زندگی و حفظ امنیت کشور گفت : امروزه اگر تمام دنیا در مقابل ما بایستند، ما می توانیم در مقابل همه ی آنها بایستیم که اینها همه به لطف خون شهداست و آن چیزی که امروزه ما را می تواند در جهان برتر نشان دهد، ایمان ما به اهداف انقلاب اسلامی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج علی آباد کتول با تشریح برنامه های ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: این ستاد شهرستانی ۲۵۳ برنامه و ۴۴ ویژه برنامه بمناسبت چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس با شعار در راه فتح قله ایم ، در سطح شهرستان اجرا خواهد کرد.

وی افزود: فضاسازی محیطی در سطح شهرستان،نواختن زنگ ایثار و مقاومت، اعزام کلینیک دامپزشکی و ویزیت رایگان دام،ساخت و افتتاح خانه محروم، میز خدمت و ... از جمله برنامه های شاخص این شهرستان در هفته دفاع مقدس می باشد./

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه