صفری: در ایام نوروز 4 میلیون تردد در جاده‎های گلستان صورت گرفت

زرین نامه: معاون اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های گلستان گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی از مورخ 24 اسفند ماه 1391 لغایت پایان نهم فروردین ماه جاری، 4 میلیون و 31 هزار و 734 وسیله نقلیه تردد کردند.



به گزارش زرین نامه به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان گلستان، ابوالفضل صفری اظهار داشت: در این مدت 691 هزار و 94 مسافر طرح نوروزی طی 43 هزار و 80 سفر برون‌شهری در استان گلستان جابه‌جا شدند.

وی تصریح کرد: از 24 اسفند ماه سال 1391 تا پایان نهم فروردین ماه سال‌جاری تعداد 691 هزار و 94 مسافر طی 43 هزار و 80 سفر برون‌شهری توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان گلستان اعم از اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه بین شهری مسافرت کرده‌اند.

معاون اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های گلستان با اشاره به فعالیت گشت‌های مشترک نظارتی با دستگاه‌های ذیربط و پلیس راه خاطرنشان کرد: در بازدیدهای انجام شده مبحث ایمنی ناوگان حمل و نقل عمومی قبل و حین سفر، عملکرد مدیر فنی شرکت و اجزای تأثیرگذار در ایمنی ناوگان مانند لاستیک‌ها، چراغ‌ها و ... کنترل می‌شود ضمن اینکه در این راستا طرح آموزش و بازآموزی رانندگان پایه یکم به تعداد یک‌هزار و 300 نفر اجرا شد، دیگر موضوعاتی که با همراهی دستگاه‌های نظارتی انجام شد بحث نظارت بر نحوه فعالیت شرکت‌ها و مسائل بهداشتی و کیفیت خدمات و پاسخگویی است که نسبت به موارد و ایرادات مشاهده شده تذکرات لازم داده شد.

صفری افزود: در طول ایام طرح نظارت بر سفرهای نوروزی تمام مراکز مکانیزه معاینه فنی خودروهای سنگین استان به منظور رفاه حال مسافران نوروزی و افزایش ایمنی سفرها، در طول ایام اجرای طرح و تعطیلات نوروز موظف به ادامه فعالیت و ارائه گزارش عملکرد روزانه در پایان طرح هستند.

وی ادامه داد: بر اساس اطلاعات دریافتی از سامانه ترافیک آنلاین راه‌ها در 24 محور مواصلاتی استان گلستان آمار کل تردد در ایام طرح سفرهای نوروزی تا پایان نهم فروردین امسال 4 میلیون و 31 هزار و 734 وسیله نقلیه بوده که بیشترین نرخ این جریان ترافیکی مربوط به محور علی‌آبادکتول -گرگان با تردد یک‌هزار و 10 وسیله در ساعت بوده است.

معاون اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان گلستان ضمن معرفی سامانه پیام کوتاه 3000143 از مسافران خواست تا با ارسال نظرات، انتقادات و پیشنهادات سازنده خود در ارتقاء سطح خدمات و کاهش ایرادات احتمالی یاری‌گر باشند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه