شناسایی 121 بقعه در گلستان/ بازدید 1.2 میلیون زائر

زرین نامه: معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف گلستان گفت: هم‌اکنون بیش از 121 بقعه متبرکه در این استان شناسایی شده که بین مردم منطقه و مسافران از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

به گزارش زرین نامه، حجت الاسلام حسن دارابی افزود: طرح "آرامش بهاری" نیز از برنامه‌های خوب اوقاف و امور خیریه است که برای سومین سال پیاپی به منظور ارج گذاشتن و تقویت باورهای دینی و مذهبی و استفاده مطلوب از فضای معنوی امامزادگان و بقاع متبرکه، همزمان با سراسر کشور، در 31 بقعه متبرکه و امامزادگان استان به اجرا درآمده است.

وی گفت: طرح "آرامش بهاری" که در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی در امامزادگان شاخص گلستان به اجرا درآمده، دارای برنامه متنوعی برای بهره‌مندی گردشگران مذهبی و زائران است.برپایی خیمه‌های معرفت، اقامه نماز جماعت در بقاع متبرکه، راه‌اندازی دفاتر مشاوره و پاسخگویی به مسائل حجاب و عفاف و ارائه خدمات رفاهی به زائران از برنامه‌های اجرایی این طرح است.

دارابی افزود: بیاییم آرامش بهاری را از این امامزادگان هدیه بگیریم و سالی پر از موفقیت و سرافرازی را در جوار این امامزادگان آرزو کنیم.

معاون اداره کل اوقاف گلستان یادآورشد: حضور بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر زائر در بقاع گلستان در ایام نوروز نشان از توجه مردم به این مراکز دارد./مهر

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه