جوانان ایران اسلامی دست هر متجاوزی را قطع می‌کنند

زرین نامه: استاندار گلستان گفت: به برکت خودباوری و خوداتکایی جوانان ایران اسلامی، کشور ما صاحب پیشرفته‌ترین دستاوردهای نظامی، موشکی و زیردریایی مدرن شده که دست هر متجاورزی را قطع خواهد کرد.
 
 

به گزارش زرین نامه به نقل از فارس، جواد قناعت پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان استانداری گلستان و فرماندهان پایگاه‌های ادارات کل مستقر در سایت اداری اظهار داشت: مقام معظم رهبری در ابتدای امسال، سال ۹۱ را سالی مهم، اساسی، حیاتی و کلیدی خواندند چرا که امسال سال زورآزمایی نظام سلطه با ایران و افزایش توطئه‌های غرب علیه ملت است.
وی تصریح کرد: مبانی ارزشی و اعتقادی اسلام با محوریت ایران اسلامی و جهان کفر که از مادیات و سرمایه‌داری حمایت می‌کند و نماد آن آمریکا و غرب است در تقابل آشکار هستند.
استاندار گلستان گفت: طی ۳۲ سال از عمر انقلاب اسلامی توطئه‌های دشمنان فراز و فرودهای زیادی داشته است و امسال در مقطع حساسی قرار داریم.
قناعت ادامه داد: حضور ایران در حیاط خلوت آمریکا در کشورهایی مانند ونزوئلا، بولیوی و شیلی و حضور مهندسان جوان ما در آن مناطق برای سران آمریکا بسیار دردناک است.
وی با بیان اینکه فرمایش رهبری در خصوص آینده روابط با آمریکا در حال تحقق است، خاطرنشان کرد: اینکه مقام معظم رهبری تاکید کردند که اگر ملت ایران ایستادگی و استقامت کنند استکبار جهانی مایوس خواهد شد موید این نکته است.
استاندار گلستان گفت: برگزاری موفقیت‌آمیز اجلاس تهران بازتاب زیادی در محافل غرب خصوصاً آمریکا داشته است؛ به طوری که در نشریات آمریکایی بارها عنوان شده که سران آمریکا در رابطه با رژیم صهیونیستی به علت اینکه فقط برای آنها هزینه دارد، تجدید‌نظر کنند.
قناعت افزود: آنان در این رسانه‌ها اعترافات دردناکی داشته‌اند و ایران را یک کشور مستقل می‌دانند که باید به آن احترام بگذارند.
وی اضافه کرد: آنها اعتراف کردند که آمریکا خودش را برای خاورمیانه با محوریت ایران و منهای رژیم صهیونیستی مهیا کند.
استاندار گلستان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون زورآزمایی آمریکا و غرب بر ضد ملت ایران به نقطه حساسی رسیده است و اگر این استقامت ادامه پیدا کند همگان شاهد خواهند بود ایران قدرتمند در عرصه‌ بین‌المللی ظهور پیدا خواهد کرد.
قناعت با اشاره به افزایش توان نظامی ایران خاطرنشان کرد: آن زمان که ایران هیچ امکاناتی در هشت سال دفاع مقدس نداشت جوانان غیرتمند آن حاضر نشدند وجبی از خاک خود را تقدیم دشمنان کنند.
وی ادامه داد: هم‌اکنون به برکت خودباوری و خوداتکایی جوانان ایران اسلامی، کشور ما صاحب پیشرفته‌ترین دستاوردهای نظامی، موشکی و زیردریایی مدرن شده است که دست هر متجاورزی را قطع خواهد کرد.
استاندار گلستان با تاکید بر اینکه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی نشأت گرفته از جانفشانی ایثارگران و شهدای ماست، گفت: راه سعادت ما تبعیت از راه شهدا، آرمان‌های امام خمینی (ره)، ارزش‌های انقلاب اسلامی و فرمایشات مقام معظم رهبری است.
نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه