انسجام مدیران و مردم؛ نسخه شفا بخش انتخابات یازدهم

زرین نامه: مدیر کل اطلاعات استان گلستان انسجام مدیران و مردم را نسخه شفا بخشی در حضور حداکثری مردم در انتخابات دانست.

به گزارش زرین نامه: جواد ابراهیمی مدیر کل اطلاعات استان گلستان در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان رامیان در سال 92 در جمع مدیران ادارات این شهرستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که در بین مسئولین نظام فرمودند«تقوق،تقوا،تقوا،صبر،صبر،صبر» اظهار داشت:مدیران برادری و رفاقت بین خود را تقویت کنند و رفاقت با لفظ و بیان نمی شود بلکه در حوزه عمل تحقق پیدا می کند.

ابراهیمی بیان کرد: یک تیم نیاز به مربی دارد در قالب شهرستان هم فرماندار بعنوان مربی و هدایت کننده در حوزه اجرا و مبانی حکومت، و مدیران ادارات بعنوان یک تیم در یک رزمایش معنادار در کنار هم با صفا و صمیمیت کارها و ماموریت را پیش ببرند.

وی اذعان داشت : هرکسی در یک قاعده اداری مسیر خود را برود قطعا این تیم به نتیجه نخواهد رسید و نسخه شفا بخش جامعه کنونی ، همین سلسله مراتب اجرایی و فرمانبری در حین برادری ، هم دینی و اعتقادی است.

ابراهیمی ادامه داد: در مقابل هوشیاری ، چابکی و تیزبینی مقام معظم رهبری در حوزه های مختلف که جامعیت نظام اسلامی را هدایت می کنند و در رهبران سیاسی دنیا ، کم نظیر و بی بدیل است ، ما مسئولین نیز باید در حوزه های مختلف از بیانات معظم له پیروی کنیم تا مسئولیت خود را به نحو شایسته ای ایفا نماییم .

مسئولین محل حاجت مردم ودرقبال این مسئولیت در پیشگاه خداوند پاسخگو هستند

مدیر کل اطلاعات استان گلستان افزود: نقش مردم ، نقش ممتازی است و مردم معتقد به نظام هستند و در همه صحنه ها حماسه آفریدند و مسئولین خدمتگزاران مردم هستند، لذا برای شاداب کردن و چشاندن طعم شیرینی به مردم باید درخدمت به مردم روز و شب را نشناسیم.
وی یاد آور شد:ما در مقابل مردم مسئول هستیم که مشکلات مردم را رسیدگی کنیم چرا که محل حاجت مردم هستیم و درقبال این مسئولیت در پیشگاه خداوند پاسخگو هستیم .

انسجام مدیران و مردم نسخه شفا بخش در حضور حداکثری مردم در انتخابات

ابراهیمی اظهار داشت: ایران در رتبه هفدهم اقتصاد جهانی قرار دارد و در سیاستهای خارجی فشارهایی که در حوزه اقتصاد به ایران بوجود آورده اند بخاطر مسئله دار کردن و برهم زدن انتخابات و حضور حداقلی مردم در پای صندوقهای رای می باشد و نسخه شفا بخش هم در دست مدیران و مسئولان است و این دو عامل باید صف به صف در تمام زمینه ها حضور داشته باشند.

وی تصریح کرد:در انتخابات شورای شهر افرادی شناسایی و وارد میدان شوند که انسجام و وحدت و ولایت مداری و مشارکت بین هم وقومیت ها را داشته باشند .

مدیر کل اطلاعات استان گلستان خاطرنشان کرد:انتخابات برای ما اصل است اما اصل بالاتر اصل خدمت است و الحمدالله کمربند امنیتی کشور در همه زمینه ها محکم تنظیم شده است و باید در حوزه خدمت با تلاش و سخت کوشی انتخابات را به اذن الهی و کمک امام زمان(عج) و هدایت مقام معظم رهبری یک انتخابات پرشکوه تر از همیشه برگزار شود./گل رامیان

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه