نقش زنان در حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی

زرین نامه: مشاور استاندار و مدیرکل زنان و خانواده استانداری گلستان گفت: خلق حماسه سیاسی در انتخابات پیش رو، مطالبه مقام معظم رهبری است که این مهم با حضور پرشور زنان و مردان محقق می‎شود.

به گزارش زرین نامه؛ دکتر ˈمهری مهدویˈ درجلسه ستاد هفته زن استان گلستان اظهار کرد: یکی از مصادیق روشن حماسه سیاسی، شرکت گسترده در انتخابات است که باید گوش به فرمان ولی زمان خود، حضور بابصیرت و دلسوزانه داشته باشیم.

وی با بیان این که دشمن نه تنها در حوزه اقتصاد عقب‎نشینی نکرده و جنگ اقتصادی را در پیش گرفته است، متذکر شد: یقینا دشمنان در عرصه سیاسی هم چون گذشته بر عناد خود علیه ملت مسلمان و مبارز ایران اسلامی پافشاری خواهند کرد.

مدیرکل زنان و خانواده استانداری گلستان با اشاره به این که تا روز ۲۴ خرداد مناسبت‎‎های فراوانی وجود دارد، تصریح کرد: روز ولادت حضرت زهرا (س)، رحلت امام خمینی (ره)، قیام ۱۵ خرداد و … که همه این ها مقدمه‎ای برای استفاده از این فرصت‎ها هستند.

مهدوی اضافه کرد: جامعه زنان، مادران و همسران باید بازگشتی به گذشته داشته باشند و از الگوی بی‎بدیل خلقت به شایستگی الگوبرداری کند و آحاد جامعه موظف هستند تا این فاصله را به حداقل برسانند.

وی با تاکید بر این که نباید از مسلمانی ما فقط یک نام و ادعا باقی بماند، گفت: باید تلاش کنیم تا از زندگی حضرت زهرا (س) درس بیاموزیم که اگر این بازگشت در مسوولیت‎های زندگی صورت بگیرد یقینا جامعه برنده در دنیا خواهیم بود.

مدیرکل زنان و خانواده استانداری گلستان با بیان این که خانه و خانواده باید در تربیت نسل اسلامی دقت لازم را داشته باشند، ابراز کرد: فرزندان پاک و متعهد یکی از نیازهای اساسی جامعه اسلامی است که خانواده‎ها نقش مهمی در این زمینه دارند.

مهدوی افزود: ولایتمداری مهم ترین درس مکتب حضرت زهرا (س) است که باید فهم خوب و درک عالی نسبت به این مسئله در حوزه زن و خانواده داشته باشیم.

وی در پایان از برگزاری طرح آموزشی مطلع مهر برای زوج های جوان و برگزاری همایش استانی با همکاری ستاد (دفتر بانوان و خانواده استانداری، آموزش و پرورش، تعاون و دستگاه های مرتبط با محوریت بسیج) مسابقات فرهنگی و ورزشی و … در هفته گرامیداشت روز زن و مقام مادر خبر داد./گلستان ما