دشمن در جنگ نرم به دنبال استعمار مطالبات خود است

زرین نامه: معاون فرماندار علي آباد کتول در دومين جلسه ستاد گراميداشت هفته زن اين شهرستان گفت: دشمن زمانی که به استعمار مطالباتش در جنگ سخت موفق نمی شود، از وارد تهاجمات فرهنگي استفاده می کند.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ ابراهيم احمدي دلیل جنگ نرم دشمن را ناتوانی وی در جنگ سخت و مقابله با توان همه جانبه مردم دانسته و بیان داشت: در جنگ نرم ايجاد تغييرات ماندگار فرهنگي و اجتماعي به مرور زمان اتفاق مي افتد که نياز به هوشياري دارد.

وي اظهار داشت: راه مقابله با جنگ نرم، معرفي الگو هاي مرجع نظیر سيره عملي ائمه و مخصوصاً حضرت زهرا (س) براي زندگي جوانان از مهمترين وظايف مسئولين و رسانه ها است.

فاصله ی زیاد باور و عمل به دلیل عمق کم اعتقاداتمان است

ابراهیمی تصریح کرد: عمق کم اعتقادات و باورهاي ديني، کمبود آگاهي نسبت به شيوه و سبک زندگي اسلامی و عدم انتخاب الگوی صحیح موجب شده بین باور و عمل فاصله ايجاد شود.

وي هزینه در امور فرهنگی را سرمایه گذاری بلند مدت نظام دانسته و افزود: مسئولین بايد در برنامه ريزي هاي اجرايي به نکات ظریف دینی و فرهنگی توجه کنند.

معاون فرماندار علی آباد کتول با اشاره به نزدیکی روز زن و انتخابات، به اعضای ستاد بزرگداشت مقام زن خاطر نشان کرد: با توجه به نزدیکی انتخابات و هفته زن، ضمن ترغيب مردم به حضور گسترده در انتخابات از ورود به مصاديق پرهيز شود که اينکار شما را از هدف اصلي دور مي کند.

در ادامه دفتر امور بانوان فرمانداري نيز از اجراي برنامه هاي متنوعي همچون جشن ميلاد 2000 نفري، مسابقات ورزشي جام هورا و نشست هاي بصيرتي و خدمات رفاهي و تفريحي در ايام گراميداشت ميلاد حضرت زهرا (س) خبر داد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه