عباسی: هتل 5 ستاره بوتانیک در گرگان ساخته می شود

زرین نامه: مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: هتل ۵ ستاره بوتانیک گرگان امسال افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گزارش زرین نامه؛ جواد قناعت، استاندار گلستان در بازدید از این پروژه سرمایه گذاری گردشگری از روند پیشرفت آن ابراز رضایت کرد و گفت: صنعت گردشگری استان گلستان در حال رشد چشمگیری است و این استان به واقع یکی از قطب های گردشگری کشور می باشد که با برنامه ریزی دقیق می توان آن را به یک صنعت سودآور در استان تبدیل کرد.

وی افزود: با توجه به اجرای طرح ها و پروژه های متعدد سرمایه گذاری گردشگری در استان گلستان، روند اجرای این پروژه ها مطلوب بوده و به خوبی پیش می روند.

قربان عباسی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان نیز در این بازدید گفت: هتل 5 ستاره بوتانیک در زمینی به مساحت 9054 مترمربع و در عرصه ای حدود چهار هکتار واقع شده که در آن سالن کنفرانس، دو استخر سر پوشیده، دو سالن بدنسازی، دو سالن رستوران، یک سالن بیلیارد، زمین تنیس، فروشگاه، به همراه یک باغ بوتانیک کوچک درنظر گرفته شده است.

وی افزود: میزان سرمایه گذاری این هتل را یکصد و 8 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: ظرفیت این هتل یکصد اتاق و 250 تخت می باشد و 56 نفر اشتغال زایی خواهد کرد.

عباسی اظهار امیدواری کرد: با افتتاح این هتل و بهره مندی مناسب از آن، ضمن توسعه صنعت گردشگری، شمار گردشگران و مسافران استان افزایش یابد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه