فرهنگ سازی در سلامت، ضامن پایداری نسل آینده است

زرین نامه: معاون فرماندار علی آباد کتول گفت: فرهنگ سازی در عرصه سلامت، با تضمین سلامت نسل آینده، قطعا نظام پایدار را برای ما به ارمغان می آورد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ ابرهیم احمدی در جمع فعالان بخش سلامت و کارکنان شبکه بهداشت علی آباد کتول بیان داشت: همت جهاد گونه فعالان بخش سلامت پس از جنگ تحمیلی تاکنون شاخص های فراوانی را به جامعه هدیه کرد که بدنه ی جامعه نیازمند این شاخص ها می باشد.

وی با تاکید بر غنای متون دینی در خصوص سبک زندگی سالم، اظهار داشت: یکی از مشکلات ما استفاده از سبک های وارداتی در عرصه ها اجتماعی، اقتصادی و سلامت در جامعه است.

احمدی استفاده از سبک زندگی اسلامی را راه حل معضلات سلامت و اجتماع دانسته و افزود: باید تعاریف فرهنگ ساز برای ایجاد فرهنگ سلامت در جامعه، توسط متولیان امر آموزش و سلامت نهادینه شود.

وی ادامه داد: فرهنگ سازی سلامت، نسل آینده و جوانان سالم را تضمین می کند که روند آن از زندگی شخصی شروع شده و به زندگی اجتماعی و تمام آموزه های ما مرتبط می شود.

معاون فرملاندار علی آباد کتول با اشاره به شعار سال 92 تصریح کرد: تلاش ما در تمام زمینه ها که بخش سلامت نیز بخشی از آن می باشد در تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تاثیر گذار است.

احمدی در پایان گفت: دشمن با سرمایه گذاری از سال های گذشته و ایجاد چالش در انتخابات، حضور مردم در انتخابات را نشانه گرفته است و حضور با شکوه مردم تمام این نقشه ها را باطل می کند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه