تعهدات خیرین مدرسه‎ساز به بیش از 47 میلیارد ریال رسید

زرین نامه: رئیس سازمان نوسازی مدارس استان گلستان گفت: در فاصله جشنواره چهاردهم و پانزدهم خیرین مدرسه‎ساز، میزان تعهدات خیران در شهرستان‎‎های مختلف استان به 47 میلیارد و 757 میلیون و 698 هزار و 550 ریال رسیده است.



به گزارش زرین نامه، عماد مخدومی بعدازظهر امروز در حاشیه پانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‎ساز استان گلستان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: 100 کلاس درس نیمه‎کاره در استان وجود دارد که نیازمند کمک‎های خیرین نیک‎اندیش است.

وی ادامه داد: در شهرستان مینودشت شش کلاس، گنبدکاووس 30 کلاس، مراوه‎تپه سه کلاس، کردکوی 9 کلاس، بندرترکمن 9 کلاس، گمیشان پنج کلاس و گرگان 22 کلاس که مجموعاً 100 کلاس نیمه‎کاره در استان وجود دارد.

تکمیل پروژه‎‎های نیمه‎تمام و دولتی جزو تعهدات سازمان نوسازی مدارس

رئیس سازمان نوسازی مدارس گلستان، کمک خیرین مدرسه‎ساز را ضرورتی مهم خواند و تصریح کرد: با توجه به مشکلات موجود، کمک و مساعدت خیرین در راستای مدرسه‎سازی امری مهم و ضروری است.

مخدومی؛ ساخت‎وساز مدارس، تکمیل پروژه‎‎های نیمه‎تمام و دولتی را جزو تعهدات سازمان نوسازی دانست و یادآور شد: خیرین تعهد کردند که همه پروژه‎ها را تکمیل کنند.

وی با تأکید بر اینکه باید آستین همت را بالا بزنیم، متذکر شد: امروز روز امتحان من و شماست، بنابراین اگر بنشینیم و تماشاگر باشیم به فرزندان نسل حاضر و آینده خیانت کرده‎ایم. اگر توان مالی هم نداریم باید دیگران را تشویق به این امر کنیم.

مدرسه‎سازی و هوشمندسازی مدارس، عبادت است

رئیس سازمان نوسازی مدارس گلستان با بیان اینکه نباید به برگزاری جشنواره بسنده کنیم، اظهار داشت: ما باید موذن باشیم، اذان بگوییم و همه را به عبادتی بخوانیم که نامش مدرسه‎سازی و هوشمندسازی مدارس است./فارس