جمشیدی: اجرای دقیق قانون، حضور گسترده راهبرد ما در انتخابات است

زرین نامه: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: اجرای دقیق قانون، حضور گسترده و فراوان مردم در کنار انتخاب اصلح همچون سنوات گذشته راهبردهای ما در انتخابات پیشرو خواهد بود.



به گزارش زرین نامه و به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علیرضا جمشیدی در نشست سالیانه مدیران و کارشناسان حوزه معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی اظهار داشت: برگزارکنندگان انتخابات هم همانند سایر مردم دارای گرایش‌های سیاسی، علایق و سلیقه‌هایی هستند و طبیعتاً به کاندیدای مورد علاقه‌شان رأی خواهند داد، اما باید توجه داشته باشند که تحت هیچ شرایطی نگاه شخصی خود را وارد مسائل اجرایی نکنند.

وی افزود: ما به عنوان مدیران و دست‌اندرکاران اجرای انتخابات امانتدار مردم هستیم و به قانون عمل خواهیم کرد و به هیچ عنوان نباید حب و بغض‌های درونی‌مان را در حوزه اجرایی انتخابات بروز دهیم.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: همه ما باید به سمت و سویی حرکت کنیم که فضایی منطقی، معتدل و عقلانی به وجود آوریم، چراکه مردم به ما نگاه می‌کنند و از ما تأسی می‌گیرند که به عنوان عوامل اجرای انتخابات چقدر همدلی و همراهی داریم و تا چه حد قانونمند هستیم و در اجرای قانون جدی خواهیم بود؟

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان با تأکید بر ضابطه‌مند بودن دست‌اندرکاران انتخابات گفت: اجرای دقیق قانون، حضور گسترده و فراوان مردم در کنار انتخاب اصلح همچون سنوات گذشته راهبردهای ما در انتخابات پیشرو خواهد بود.

وی به بیان روش‌ها و تاکتیک‌های دشمن پرداخت و خاطرنشان کرد: دشمن با تمام امکانات اجرایی و تبلیغاتی خود به دنبال ایجاد فاصله بین حاکمیت و مردم است و با اجرای سناریوی تحریم قصد این را دارد تا با فشار اقتصادی، مردم را در مقابل حکومت و حاکمیت قرار دهد.

جمشیدی بیان داشت: بحرانی جلوه دادن فضای داخلی کشور از دیگر ترفندهای دشمنان نظام است که با فعالیت‌های فیزیکی و مدیریت نرم‌افزاری به دنبال این هستند تا فضا را بحرانی جلوه دهند تا انتخابات در یک فضای امن و آرام صورت نگیرد.

وی، مخدوش جلوه دادن کلیات انتخابات را دیگر حربه دشمنان نظام دانست و افزود: رسانه‌های وابسته به دشمن از مدت‌ها پیش کلماتی همچون «استانداردسازی و انتخابات آزاد» را به عنوان کلیدواژه خود تبلیغ می‌کردند و روی این واژه‌ها تأکید داشتند و از این طریق هم به دنبال تکرار فتنه‌ای جدید در ایران اسلامی هستند.

معاون استاندار گلستان با اشاره به نامگذاری سال 1392 به عنوان «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» خاطرنشان کرد: آنچه که در این ایام کاملاً آشکار است، اینکه دشمن عمده فعالیت‌های خود علیه نظام جمهوری اسلامی و ملت را در دو حوزه سیاسی و اقتصادی متمرکز کرده است.

جمشیدی اظهار داشت: مقام معظم رهبری با تدبیر هوشمندانه‌شان شعار «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» را به عنوان شعار سال برگزیدند و همه ما باید جهت‌گیری‌مان را در مسیر تحقق اجرای شعار سال مدیریت کنیم.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان از زحمات کارکنان حوزه معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان تقدیر کرد و گفت: حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی با مهم‌ترین مسائل جامعه در ارتباط است و قطعاً آن تلاشی که شما به عنوان کارشناسان و کارکنان این حوزه انجام می‌دهید، نزد خداوند متعال دارای اجر و ثواب خواهد بود.

در ابتدای این جلسه تعدادی از کارشناسان اداره‌کل‌های تابعه معاونت سیاسی امنیتی به نمایندگی از همکاران خود به بیان نقطه نظرات و گزارشی از عملکرد اداره کل خود در سال 1391 پرداختند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه