مدیران مهره های خدمت به نظام هستند

زرین نامه: فرماندار علی آباد کتول گفت: مدیران مهره های خدمت به نظام هستند و باید بدون صف بندی های سیاسی به مردم خدمت کنند.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ علی اکبر کی پور امروز در در جمع دهداران روستاهای بخش مرکزی و کمالان شهرستان علی آباد کتول در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان گفت: به موازات پیشرفت و بالندگی نظام اسلامی در دوره های مختلف، فتنه ها و توطئه های دشمن برای براندازی انقلاب اسلامی نیز پیچیده تر می شود.

وی اظهار داشت: نظام سلطه از هر موقعیتی برای ایجاد چالش در نظام اسلامی استفاده می کند و برای انتخابات 92 نیز برنامه های مفصلی دارد که راه مقابله با آن حضور پرشکوه مردم در انتخابات است.

کی پور با اشاره به شعار سال 92، حماسه را کاری خارق العاده دانسته، تصریح کرد: کشور ما برای پیروزی بر دشمن به یک کار خارق العاده نیاز دارد و این انتخابات نیز به گفته مقام معظم رهبری باید خلق حماسه ای دیگر برای پیروزی بر دشمن باشد.

مدیران صف بندی سیاسی نکنند

فرماندار علی آباد کتول گفت: مدیران باید برای تحقق پیام مقام معظم رهبری، خارج از هرگونه صف بندی سیاسی به دنبال حضور پر شور در انتخابات باشند.

کی پور با بیان اینکه وظیفه مدیران در هر دولت خدمت گذاری به مردم است، افزود: کشور نیاز به کارشناس سیاسی ندارد بلکه مدیران در تمام سطوح باید به فکر ایجاد اشتغال و رونق اقتصاد مردم باشند.

دهیاران در مواقع بحران مدیریت اقتضایی داشته باشند

فرماندار علی آباد کتول گفت: دهداران در مواقع بحران و حوداث غیرمترقبه روستای خود اقتضایی عمل کنند و به دنبال مدیریت اداری نباشند.

وی افزود: در حوادث غیر مترقبه اجازه دارند و باید با استفاده از تمام توان و امکانات دهداری به مردم کمک کنند.

کی پور تصریح کرد: دهداران به عنوان نماینده فرماندار در روستاها باید در انتخابات حضوری فعال داشته و تخلفات احتمالی را در حوزه های انتخابی به فرمانداری و بخشداری ها گزارش کنند.

IMG_3027.JPG - 74.73 کیلو بایت

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه