گرگان 1500 چگونه شهری است !!!

زرین نامه: شاید برای خیلی ها جالب باشد با گرگان 1500 بیشتر آشنا شوند، برای همین شما را به خواندن این سیاهه دعوت می کنیم.

به گزارش زرین نامه: 

گرگان 1500 شهری است که کارگران در فلکه کاخ هم چنان مشغول کارند چون گنج آن هنوز پیدا نشده یا جای دیگری دفن شده است!

گرگان 1500 شهری است که دیگر دو تا خانه مطبوعات ندارد و خبرنگاران و روزنامه نگاران مجبور نیستند با گل پوچ یکی از آنها را انتخاب کنند!

گرگان 1500 شهری است که گرگان هم چنان در لیگ برتر فوتبال ایران تیمی ندارد که هیچ!، بلکه باید برای به دسته دوم رفتن هم استرس داشته باشیم!

گرگان 1500 شهری است که بالاخره اسناد مالکین پاساژ کاپری رو می شود و مشخص می شود چه کسانی آنجا به خاطر چشم گذاشتن روی نداشتن پارکینگ پاساژ، مغازه گرفته اند!

گرگان 1500 شهری است که همه خانم ها مناصب اصلی و کلیدی را می گیرند و آقایان باید در مناصب خدماتی و سخت افزاری کار کنند!

گرگان 1500 شهری است که چراغ های برج مدرن میدان بسیج هم چنان خاموش است و از رستوران آن فقط پرسنل شهرداری استفاده می کنند و زیر گذر آن هنوز دو طرفه نشده است!

گرگان 1500 شهری است که دیگر در آن دست اندازهای زیادی برای زمین خوردن وجود دارد و هنوز روکش خیلی از خیابانها و کوچه ها تکمیل نشده است!

گرگان 1500 شهری است که روگذر میدان ترمینالش هنوز تمام نشده و هنوز پل آن را روی پایه هایش سوار نکردند و ترافیک دور فلکه همچنان جنجال آفرین است!

گرگان 1500 شهری است که هنوز پارک موزه دفاع مقدس در آن ساخته نشده و هنوز هم کسانی هستند که می گویند شهدای گمنام استخوان پاره هایی بیش نیستند و برخی مدیران بودجه ان را بین سایر ادارات تقسیم می کنند!

گرگان 1500 شهری است که در پارک شهر آن مواد مخدری جابجا نمی شود و ساقیان جولان نمی دهند و امنیت و آرامش کاملا برقرار است !

گرگان 1500 شهری است که دخانیات از دور فلکه کاخ رفته و احتمالا جایش نمایندگی بیمه آرمان را ساخته اند و بیلبوردهای بزرگی با تصاویر هزارپیچ و زیارت نصب کرده اند!

گرگان 1500 شهری است که در آن اساتید دانشگاه و پزشکان بیمارستان ها و کارمندان بانکهایش رشوه و زیر میزی برای کار راه انداختن مردم نمی گیرند!

گرگان 1500 شهری است که روی همه بلوارهایش تلویزیون شهری کاشته اند و شبکه تلویزیونی را روی هر کدام به نمایش می گذارند!

گرگان 1500 شهری است نرخ کرایه تاکسی هایش هر ماهی یک بار تغییر می کند و آخرش هم معلوم نمی شه چه کسی این کرایه ها را افزایش داده است!

گرگان 1500 شهری است که پل های هوایی دور میدان شهرداری هنوز درب هایش قفل است یا اینکه پایه فلزی یک طرف آن را بریده اند !

گرگان 1500 شهری است که دیگر استخدامی جدید نداریم و هر کسی که بازنشسته می شود پسر یا دخترش را جای خودش می کارد و ارث پدری اش را تقسیم می کند!

گرگان 1500 شهری است که احتمالا تعداد سرویس بهداشتی های نمایشگاه بین المللی گرگان افزایش یافته و دیگر بخاطر 2 دقیقه سرویس رفتن ساعتها در صف نمی مانید !

گرگان 1500 شهری است که در اتوبوس های شرکت واحد ، جای زن و مرد جدا شده و دیگر زنها مجبور نیستند جلوی اتوبوس روی صندلی آقایون بنشینند و آقایون مجبور نیستند برای نشستن خانم در قسمت جلویی جر و بحث کنند!

گرگان 1500 شهری است که وقتی شهید گمنام می آورند شورای شهر محترم آن قدم رنجه کرده و تا فلکه بسیج به استقبال آن می آیند!

گرگان 1500 شهری است که دیگر در آن منتقدی وجود ندارد و همه رسانه ها، روزنامه ها و خبرگزاری ها" به به گو " و " چه چه گو " مدیران و مسئولین هستند!

گرگان 1500 شهری است که گاسفوردها دیگر وجود ندارند چون با وامی که شورای شهر به انها داده تغییر دکوراسیون داده و در هیبت هووو ظاهر می شوند!

شما هم می توانید ادامه گرگان 1500 را به همراه ما و در بخش کامنت ها تکمیل کنید./گلستان ما

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه