فرهنگ فاطمه یعنی بیداری و تبعیت محض از ولایت فقیه

زرین نامه: نماینده علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگ فاطمی یعنی بیداری، بصیرت، معرفت و تبعیت محض از ولایت فقیه در مقابله با فتنه ها و انحرفات داخلی و خارجی است.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ رحمت اله نوروزي در جشن میلاد حضرت فاطمه (س) در مصلای امام رضای شهرستان علی آباد کتول ضمن عرض تبريک میلاد حضرت فاطمه (س) بیان داشت: بانوان با الگو گیری از حضرت فاطمه زهرا (س) باید حفظ استحکام، تداوم نماز اول وقت و عمل به آیات قرآن را در متن خانواده جاری کنند.

وي حضرت فاطمه (س) و الگوگیری مردم از ایشان را علت بيداري اسلامي در تمام دنيا دانسته و اظهار داشت: با ورود اسلام به جهان، جایگاه زن در جامعه ارتقاء یافت.

نوروزی افزود: زن مایه استحکام خانواده و منشاء تمام خوبی ها و بدی ها است زیرا تربیت تمام فرزندان از ابتدای تولد در دستان ایشان می باشد.
امروز وظیفه زن حفظ هوشیاری در "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" است.

این نماینده با اشاره و اهمیت نقش زن در تحقق "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" بیان داشت: زنان از ابتدای انقلاب دوشادوش مردان در میدان های حماسه پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی حضور داشتند و امروز نیز باید با تاسی به فرهنگ و ادب فاطمی در تحقق اهداف انقلاب تلاش کنند.

نوروزی با اشاره به اهمیت فعالیت های ارزشی زنان بسیجی تصریح کرد: شما خواهران باید به عنوان ناشر تفکر بسيجي و فرهنگ فاطمي، با تبعیت از ولايت فقيه و حضور فعال در تمام عرصه ها مانع گزند دشمنان به انقلاب اسلامی شوید.

به گزارش خبرنگار زرین نامه همایش 2000 نفری بزرگداشت مقام زن به همت کمیته امور بانوان فرمانداری، حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه (س)، شهرداری و شورای شهر شهرستان علی آباد کتول با اجرای برنامه های متنوع در مصلای امام رضا (ع) این شهرستان برگزار شد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه