ادبیات شبکه های ماهواره ای برای انتخابات تغییر کرد

زرین نامه: بی بی سی اگر گاهی در مورد خاصیت وجود ملکه هم برای مردم خود توضیح دهد بد نیست. این شبکه خوب است به مردم ولز و ایرلند نیز درباره اشغال سرزمینشان توضیحاتی را ارایه کند و بگوید چرا آنها سالهاست که از داشتن دولت مستقل محروم هستند.

به گزارش زرین نامه به نقل زا دانا، گویا شبکه های ماهواره ای با دستور جدیدی از سوی اربابان خود برای مدیریت افکار عمومی در بحث انتخابات مواجه شده اند.

یکی از مهمترین مسایلی که در بحث افکار عمومی می توان مشاهده کرد اتخاذ یک خط هدایت شده از سوی آنها در موضوعات گوناگون و به خصوص مسایل سیاسی است.

این روزها به نظر می رسد خط جدیدی از سوی اربابان رسانه های مخالف نظام به آنها ابلاغ شده است چرا که همه آنها خط مشترک تخریب اذهان عمومی و ناامید کردن آنها از انتخابات را پی گیر شده اند.

فضا سازی منفی علیه انتخابات و دمیدن روح ناامیدی در جامعه از جمله برنامه هایی است که در آستانه انتخابات بویژه در بی بی سی فارسی دنبال می شود.

این رسانه مدتی است با بزرگ نمایی مشکلات این گونه القا می کند که انتخابات راه نجات مردم نیست . این رسانه هیچ گاه توضیح نمی دهد که اگر غربی ها نسخه های درمانی خوبی دارند چرا این نسخه ها را برای خودشان نمی پیچند تا از مشکلات روزمره گریبانگیرشان نجات پیدا کنند.

کاهش درآمد سرانه مردم، افزایش بیکاری، نارضایتی عمومی، فروپاشی خانواده و ... مشکلاتی است که اگر بی بی سی برای حلشان به آنها توجه کند برای مردم انگلستان نیز بهتر است .

بی بی سی اگر گاهی در مورد خاصیت وجود ملکه هم برای مردم خود توضیح دهد بد نیست. این شبکه خوب است به مردم ولز و ایرلند نیز درباره اشغال سرزمینشان توضیحاتی را ارایه کند و بگوید چرا آنها سالهاست که از داشتن دولت مستقل محروم هستند.

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه