برنامه های تبلیغات انتخاباتی عارف در گلستان

زرین نامه: برنامه های محمد رضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که شنبه ۱۴ اردیبهشت به گلستان سفر می کند به این شرح است.

به گزارش زرین نامه؛ در ادامه سفر كانديداهاي دوره یازدهم انتخابات رياست جمهوري به استان گلستان، گويا نوبت به دکتر محمد رضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام رسيده تا خود را در معرض افكار عمومي در گلستان قرار دهد.

برنامه های تبلیغات انتخاباتی سفر عارف به استان گلستان به شرح زير است:

ساعت 8 صبح سخنرانی عمومی در حسینیه جواد الائمه گرگان (حدفاصل چهار راه فلسفی تا میدان باهنر)

ساعت 11 صبح نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه در دفتر نشریه گلشن مهر

ساعت 15 عصر سخنراني در جمع دانشجويان دانشگاه منابع طبعي گرگان در تالار خليج فارس

ساعت 18 عصر سخنراني عمومی در جمع مردم گنبد

با توجه به سر در گمی شدید و بلاتکلیفی در اردوگاه اصلاح طلبان ، نامشخص بودن حضور هاشمی و خاتمی در انتخابات این دوره ، تایید اجمالی حسن روحانی از طرف هاشمی و حضور تعدادی از چهره های اصلاح طلب دیگر از قبیل: عارف، کواکبیان، شریعتمداری، روحانی، مهر علیزاده، کمالی ، جهانگیری و ... ؛ وضعیت اصلاح طلبان در استان ها هم از بی برنامگی و فقدان انسجام رنج می برد.

با توجه به آشفتگی و سر در گمی سران جریان اصلاحات و بی تصمیمی و اختلاف چهره های مطرح و شاخص این جریان، وضعیت طرفداران مدعی اصلاح طلبی در استان ها و شهرستان ها هم نامشخص بوده و به همین دلیل شاید عارف هم نتواند از حضورش در گلستان بهره برداری مناسبی نماید و به برنامه هایی محدود اکتفا کند./گلستان ما

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه