اهانت به بقعه صحابی پیامبر امتحانی برای عرب ها در برابر توطئه مزدوران یهود است

زرین نامه: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: صحنه امتحانی برای اعراب به وجود آمده است که میزان غیرت خود را نسبت به پیامبر در برابر گستاخی دست نشاندگان یهود نشان دهند.

آیت الله حسن ممدوحی اظهار داشت: این حرکت عمیقا درد آور و یک موضوع غیر قابل تحمل برای اسلام است است.

آیت الله ممدوحی گفت: این صحنه بزرگترین امتحان برای عرب ها و برای کسانی است که خود را تابع صحابه پیامبر می دانند چون اینها معتقدند که صحابه پیامبر بزر گترین افرادی هستند که در اسلام رشد کرده اند و قول آنها را حجت می دانند و مخصوصا این بزرگ مردی که پیکر مطهرش را بعد از هزار و چهار صد و سی و چند سال سالم و تازه از قبر بیرون آوردند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: این انسان های پلید همگی دست نشانده یهود هستند و اینکه الان دارند می جنگند به نیابت یهود است یعنی یهود کار خودش را به دست اینها سپرده است.

وی افزود: این امتحان خیلی عجیب و سرنوشت سازی برای کشورها ی عربی اعم از شیعه وسنی است برای کسانی که در دنیا ادعایشان آزادی است. این قبر چه کرده است که قبر را می شکافند؟ آن هم یک چنین شخصی که در تاریخ جز آبروهای اسلام و صحابه پیامبر بوده است.

آیت الله ممدوحی تصریح کرد: جناب عدی کسی بود که به یقین رسیده و پرده حجاب از روی قلبش برداشته شده بود و خبر از آینده می داد و در واقع شخصیت کم نظیری در بین صحابه پیامبر بود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان تاکید کرد: این حرکت یقینا باعث نابودی و ریشه کنی این جماعت بی دین خواهد شد. / مرصاد

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه