این جنایات سلفی ها زمینه نابودی شان را فراهم می سازد

زرین نامه: آیت الله عبدالهادی حسینی شاهرودی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری اهانت به مرقد مطهر حجر بن عدی صحابه پیامبر (ع) و امام علی (ع) و جعفر طیار را نشانه ضعف اعتقادی عاملان و آمران به این حادثه و ناتوانی آنان در مقابله با ایدئولوژی مسلمانان دانست.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ حضرت آیت الله سید عبدالهادی حسینی شاهرودی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری ظهر امروز ( 14 اردیبهشت 92 ) در محکومیت اهانت به بقاع صحابه پیامبر (ص) بیان داشت: اهانت به صحابه پیامبر اعظم (ص) گردن فرازی وهابیت به کل اقوام مسلمان است و چون در بعضی مواقع توان مقابله با ما را ندارد به شهدا و مردگان ما می پردازد.

وی اظهار داشت: واضح و روشن است که کلیه سلفی ها و وهابی ها کم و بیش با اینگونه مشکلات فکری دست به گریبان هستند و این خرافه گری های آن ها باعث دست زدن به چنین جنایت هایی شده است.

شاهرودی با اشاره به جایگاه صحابه پیامبر در بهشت، اظهار داشت: دشمنی افراد بی معرفت و بی فرهنگ با صحابه مقدسه طبیعی است و چون دستشان به آن ها نمی رسد به قبور آن ها جسارت می کنند.

نماینده گلستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: هم حجربن عدی از مومنین و فرهیختگان و شهدای زمان خود و هم جعفر طیار فرمانده سپاه پیامبر اعظم (ص) می باشد که در جنگ با رومیان در موته به شهادت رسیده و در همان مکان دفن شده است.

وی افزود: صحابه پیامبر از معجزات مقدسه مسلمانان هستند که احترام ما بر آن ها واجب است و اهانت به مرقد مطهر حجر بن عدی صحابه پیامبر (ع) و امام علی (ع) و جعفر طیار را نشانه ضعف اعتقادی عاملان و آمران به این حادثه و ناتوانی آنان در مقابله با ایدئولوژی مسلمانان است.

شاهرودی با تاکید بر حفظ اتحاد مسلمانان خاطر نشان کرد: این جنایتکاران زمینه نابودی خودشان را به دست خود فراهم کرده اند و مطمئنیم هرچه زودتر به سزای اعمال شان خواهند رسید.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه