معلمان آینده‎سازان نظام اجتماعی هستند

زرین نامه: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: معلمان آینده‎سازان نظام اجتماعی هستند.

به گزارش زرین نامه: علیرضا جمشیدی ظهر امروز در همایش بیست و نهمین یادواره بزرگداشت مقام معلم و تجلیل از معلمان نمونه که در کانون طه گرگان برگزار شد، اظهار داشت: کار معلمی، مربی‎گری است و کار مربی‎گری کار نبوی و پیغمبری است.

وی با بیان اینکه رسالت معلمان، تربیت انسان است، تصریح کرد: امروز در جهانی زندگی می‎کنیم که خباثت جهانخواران و دشمنان دین که به انسان‎های مرده و قبور هم رحم نمی‎کنند، امنیت جهان را از بین می‎برند، نسل‎کشی می‎کنند، لذا غیر از معلم چه کسی می‎تواند اسلام و بشریت را از این بحران نجات دهد، اساسا کسی غیر از معلم این لیاقت و شایستگی را ندارد.

علما و اساتیدی که در مسیر انسان‎سازی گام برمی‎دارند معلم هستند

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با اشاره به اینکه علما، روحانیت و اساتید با واژه معلمی شناخته می‎شوند، متذکر شد: علما و اساتیدی که در مسیر انسان‎سازی گام برمی‎دارند، معلم هستند.

جمشیدی با تاکید بر اینکه معلمی شغل مقدسی است که باید با قداست باقی بماند، عنوان کرد: رسالت معلمان ارزشمند و الهی است که باید این قداست حفظ و صیانت شود.

وی تربیت نیروی انسانی را بااهمیت خواند و ابراز داشت: تربیت نیروی انسانی با این کثرت و کیفیت جز در آموزش و پرورش در هیچ دستگاه، وزارتخانه و نهادی پیدا نمی‎شود که دلسوزانه به پرورش نیروی اسلامی بپردازد.

نظام اسلامی از نیروهای مومن و نخبه قدردانی می‎کند

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان افزود: تمام آثار استاد شهید مطهری مفید و قابل استفاده است چنانکه مبانی تفکر اسلامی را ترویج می کند، شهید مطری علاوه بر تدریس، با دانش‎آموزان مرتبط بود، درد نظام را درک می‎کرد، با ادبیاتی سخن می‎گفت که ترسیم‎کننده فکر اسلامی بود و معلمان باید از این شخصیت الگو بگیرند.

جمشیدی خاطرنشان کرد: نظام اسلامی درصدد است که از نیروهای مومن و نخبه قدردانی کند و این قدردانی‎ها نسبت به زحمات صادقانه معلمان بسیار ناچیز است.

وی با تاکید بر اینکه علم باید رنگ ایمان به خود بگیرد، متذکر شد: علمی که ایمانی شود می‎تواند راه رشد و هدایت را نشان دهد و معلمان مصداق علم ایمانی مبتنی بر استعداد عقلی هستند.

انتخابات یکی از مصادیق بارز حماسه سیاسی است/ معلمان روشنگری کنند

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با اشاره به انتخابات روز 24 خرداد و نقش معلمان ابراز داشت: معلمان می‎توانند راهنمای خوبی در حوزه راهبردی، قانونمداری، دعوت به حضور گسترده مردم، اصلح‎گزینی را در تدریس ارائه و به اجتماع نیز گوشزد کنند البته در این عرصه نباید هیچ نگاه جانبدارانه‎ای داشته باشند.

جمشیدی با بیان اینکه انتخابات یکی از مصادیق بارز حماسه سیاسی است، اظهار داشت: معلمان می‎توانند در حوزه روشنگری حضور یابند که این مهم یکی از دستورات دین است./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه