انتخابات با شکوه، مایوس کننده دشمنان و اوج دهنده به انقلاب اسلامی است

زرین نامه: سردار بابایی گفت : در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی ، اولین حماسه سیاسی ملت ایران با حضور گسترده در انتخابات است.

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما؛ سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه نینوا گلستان به توطئه های شوم دشمن در براندازی نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن بعد از فتنه سال 88 تصمیم گرفت با نقشه و طراحی هدایت شده استراتژیکی خود برای براندازی انقلاب اسلامی اقدام کند که استقامت ملت بیدار ایران تمام نقشه های آنان را خنثی نمود.

بابایی با اشاره به بیانات رهبری در مورد استقامت ملت ایران و تحمل سختی ها گفت: اگر ملت ایران به این استقامت ادامه دهد و در صحنه های مهم و تاریخ ساز پای نظام و انقلاب اسلامی بایستد روزی فرا می رسد که دشمن از نابودی نظام جمهوری اسلامی مایوس شده و آن موقع ، زمان اوج گرفتن انقلاب است.

بابایی اولین حماسه سیاسی را در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، حماسه انتخابات ذکر کرد و افزود: خسته کردن مردم، ایجاد یاس و نا امیدی و کم رغبتی مردم نسبت به نظام جمهوری اسلامی از مهمترین اقدامات دشمن در کمرنگ کردن حضور آنان در انتخابات است لذا ما باید ضمن توجیه مردم نسبت به نقشه های دشمن به خصوص از طریق ایجاد اختلال در اقتصاد کشور و تاثیر آن در انتخابات، باعث حضور گسترده مردم در انتخابات شویم. چرا که حتی یک رای کمتر باعث شادی دشمنان ما می شود و با حضور گسترده مردم ضربه شدیدی بر پیکر آنان فرود می آید.

ایشان در خاتمه تصریح کرد: انتخابات ما باید در کمال آرامش باشد و هر گونه نا امنی را خنثی کند لذا تبیین شرایط و ویژگی های کاندیدای اصلح مهمترین مسئله ای است که باید به آن توجه شود.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه