حاشيه هاي حضور احمدي نژاد در مازندران

زرین نامه: گزارش لحظه به لحظه سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به مازندران را اینجا بخوانید.

به گزارش زرین نامه؛ هیئت دولت در اجرای دور چهارم سفر‌های استانی رئیس جمهور و هیئت دولت، امروز 18 اردیبهشت به استان مازندران سفر کرد.

براساس این گزارش و طبق اعلام استاندار مازندران هیئت دولت در سفر خود به مازندران اجرای مصوبات سه سفر گذشته را بررسی کرده و برای موانع اجرایی شدن این مصوبات تعیین تکلیف می‌کند.

همچنین استاندار مازندران خاطرنشان کرد:تکلیف قطعه دوم و سوم آزادراه تهران شمال در سفر رئیس جمهور به مازندران نهایی می‌شود.

- هم اکنون هواپیمای حامل حجت‌الاسلام میرتاج الدینی مشاور رییس جمهور در امور روحانیت و سردار وحیدی وزیر دفاع در دشت ناز ساری به زمین نشست.

- چهار بنر احمدی نژاد در ذغالچال از توابع شهرستان ساری و بلوار امام رضا(ع) توسط افراد ناشناس پاره شد و همچنین از سه راه اسلام آباد تا انتهای محدوده میاندرود هر 400 متر یک بنر احمدی نژاد نصب شده است.

-با اعلام عمومی در روستاهای دارابکلا،جامخانه و اسرم از توابع شهرستان نکا و ساری، اتوبوس رایگان در میادین روستاها برای انتقال مردم جهت دیدار با ریاست جمهوری،آماده است.

-همسر رئیس جمهور ساعت 7 صبح امروز چهارشنبه 18 اردیبهشت با حضور در مجتمع بهزیستی ساری مبلغ 50 میلیون ریال به این مجتمع کمک کرده اند.

-شیرزاد زمان زاده نگهبان شرکت نفت از گچساران ،که در اولین روز از ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره ریاست جمهوری با پیچیدن پرچم جمهوری اسلامی به دور خود و با در دست داشتن عکس بزرگی از مشایی و احمدی‌نژاد برای کاندیدا شدن به محل ثبت نام آمده و گفته بود که طرفدار احمدی نژاد است و عاشق مشایی، امروز با حضور در فرودگاه دشت ناز ساری گفت: آمده ام به احمدی نژاد بگویم تا مشایی یا کاندیدای دیگری از دولت را معرفی کند که به نفع او کنار بکشم.

وی که 42 سال دارد و دانشجوی ترم دوم رشته حقوق است و اظهار میکرد که مشایی، احمدی‌نژاد دیگر است ،بیان داشت: آمده ام تا یارانه ها را افزایش و طرح رجایی را با همت کمیته امداد احیا کنم.

-مدیران کل دستگاه اجرایی و اعضای شورای تامین استان مازندران برای استقبال از رئیس جمهور در فرودگاه ساری حضور یافتند.

-هواپیمای حامل محمود احمدی نژاد ریس جمهوری هم اکنون در فرودگاه دشت ناز ساری به زمین نشست.

- اسفندیار رحیم مشایی پاشه آشیل دولت این بار نیز احمدی نژاد را در این سفر همراهی می کند . همچنین برای استقبال از احمدی نژاد و همراهان وی تنها هادی حسینی و حسین نیاز آذری دو نماینده مازندران در مجلس شورای اسلامی در فرودگاه حضور یافتند.

احمدی نژاد در فرودگاه ساری در جمع خبرنگاران گفت:مردم مازندران تامین کننده بخشی از نیازهای اساسی و حیاتی کشور هستند.وی ادامه داد: مردم استان نماد سرسبزی و نشاط مردم ایران هستند و در عرصه فناوری پیشگام هستند.

-ساختمان VIP فرودگاه ساری با حضور احمدی نژاد افتتاح شد. این ساختمان از مصوبات دولت بوده که مساحت محوطه آن 2 هزار متر مربع و زیر بنای ساختمان 400 متر مربع که بالغ بر10 میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

-ماشین حامل احمدی نژاد از اتوبان جدید جوادالائمه در حال خروج از فرودگاه است در حالیکه دانش آموزان میاندرودی در جاده قدیم در انتظار رئیس جمهور بودند.

-پس از نماینده ولی فقیه در اصفهان و امام جمعه تبریز،این بار نماینده ولی فقیه در مازندران نیز به استقبال احمدی نژاد نرفت.

- طبق تلاش های انجام شده ادارات و نهادهای دولتی در قالب کمیته استقبال مردمی و دادن وعده ها و اتوبوس های رایگان در اکثر روستاها و شهرهای مازندران برای حضور مردم ؛هم اکنون ساعت 9:22 صبح روز چهارشنبه در میدان شهدای ساری محل تجمع مردم برای استقبال از احمدی نژاد جمعیتی کمتر از هزار نفر در این میدان حضور دارند.

حاشيه شهرستان جويبار با حضور سلطانخواه معاون علمي رئيس جمهور:

امام جمعه شهرستان جویبار نیز در این جلسه سکان امورات شهری را بجای تعارفات جناب فرماندار بدست گرفت و با گلايه از برخي كمبود ها گفت: با توجه به سرعت خدمت رساني كه در اين دولت وجود داشت شهرستان جويبار به آن حقوق اصلي خود نرسيده است.

وي ادامه داد: در طول سفرهاي دولت به استان مصوبات خوبي براي شهرستان تصويب شد ولي از مصوبات اصلي فقط در حد مجوز باقي ماند و به سرانجام نرسيد.

نکته قابل تامل دراین جلسه حضور رضا يزداني كشتي گير وزن 96 كيلو گرم تيم ملي در جلسه شوراي اداري بود.

گفتنی است،قبل از شروع جلسه فردي ميانسال با حضور در فرمانداري و با سرو صداي زياد اصرار بر اين داشت كه نامش را در بين كانديداهاي رياست جمهوري بنويسند كه با دخالت نيروي انتظامي فرد مورد نظر از فرمانداري به بیرون رانده شد.

حاشيه هاي حضور وزير نيرو در بابل:

آمدن بی سرو صدای وزیر آنچنان تامل برانگیز بود که حتی مردم معطل در پشت درهای فرمانداری بابل نمی دانستند که قرار است امروز وزیر مهمان فرمانداری بابل باشد.

فرمانداری بابل هم بنری از تشریف فرمائی وزیر نیرو نصب نکرد و احتمالا تمامی بنرها خرج میدان شهدای ساری شد.

بر اساس این گزارش قریب به 30 نفر در مقابل فرمانداری بابل تجمع کرده اند که البته نه برای استقبال از وزیر بلکه برای انجام کارهای مرتبط با فرمانداری که به توفیق اجباری مستقبل وزیر شده و چند ساعتی هم معطل شدند .

گفتی است، آمدن وزیر نیرو هر چه نداشت نان حسابی برای عریضه نویسها داشت که به مردم دردمندی که تصادفا متوجه حضور وزیر نیرو شدند خدمت رسانی کنند .

گرچه نامه رسان و نامه نویس هم میداند دستورالعمل های مصوب اجرایی نشده چه برسد نامه ی این پابرهنه ها!!

blogh091606.jpg - 30.96 کیلو بایت

میدان شهدای ساری محل استقبال مردم از احمدی نژاد

-یک ساعت از زمان اعلام شروع برنامه در سرزمین مادری اسفندیار رحیم مشایی گذشته است اما جمعیتی بالغ بر 1500 نفر که بیشتر آنها را دانش آموزان ناحیه یک ساری با داشتن تابلوهایی از نام مدارس تشکیل می دهند،برای استقبال از احمدی نژاد آمدند.

- دانش آموزان در مسیر استقبال رئیس جمهوری حاضر شدند.

-از 35 اتوبوس فرستاده شده به روستاها برای آوردن مردم در مراسم استقبال از رئیس جمهور،در مجموع تنها 6 اتوبوس متشکل از دانش آموزان آنهم با دادن نامه هایی برای گرفتن رضایت والدین برای حضور در مراسم استقبال صورت گرفت. 

-از زمان اعلام شروع برنامه یک و نیم ساعت گذشته است و به دلیل عدم استقبال و نرسیدن جمعیت به حد نصاب، سخنرانی احمدی نژاد به تعویق افتاد.

 

- جمعیت حاضر در میدان شهدای ساری بالغ بر1500 نفر هستند که بیشتر آنها را دانش آموزان شهرهای اطراف ساری تشکیل میدهند که در این میان دانش اموزان مدارس استثنایی نیز به چشم میخورد.

-بازار تبلیغات چشمگیر کاندیدای شورای شهر در مراسم استقبال از احمدی نژاد با دادن کارتهای تبلیغاتی و ...داغ است.

-حضور جمعیت هلال احمر با داشتن پرچم سه رنگ و همچنین پخش پرچم در بین مردم نظر همگان را به خود جلب کرده است.

 

20130508_094537.jpg - 51.83 کیلو بایت

-مقرر شد ساعت 9 رئیس جمهور در جمع مردم ساری واقع در میدان شهدا حاضر شود، اکنون 2 ساعت از این زمان گذشته است و مردم همچنان در انتظارند.

- دوساعت و 30 دقیقه از وعده دیدار مردم با احمدی نژاد می گذرد هنوز جایگاه میدان شهدای ساری ،رئیس جمهور مردمی و یار بهاری را در خود حس نکرد.

-داربست هایی که بین مردم و دولت فاصله انداخت در پشت خود کوله باری از پیرمردها و پیرزنان و دانش آموزانی را دارد که از 8 صبح زیر نور آفتاب انتظار رئیس جمهوری را می کشند که ندای عدالت سر میدهد.

-نکته قابل تامل در این مراسم آن است که تیم حفاظت ریاست جمهوری مانع از عکسبرداری از جمعیت حاضر در میدان شهدای ساری شدند.

-در حاشیه میدان شهدا نیز بازار نامه نویسی برای رئیس جمهور گرم است و مردم مشکلات و درخواست‌های خود را دراین دوره پایانی دولت می نویسند تا شاید معجزه ای صورت گیرد.

blo2121.jpg - 36.56 کیلو بایت

-هم اکنون احمدی نژاد بعد ساعتها تاخیر وارد جایگاه شد.

-یار بهاری دولت اسفندیار رحیم مشایی بهمراه احمدی نژاد در جایگاه مستقر شد و هم اکنون سرود جمهوری اسلامی در حال پخش می باشد.

-بعد از پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و تلاوت قران و همچنین خیر مقدم گویی توسط استاندار مازندران به رئیس جمهور و هیئت همراه، محمود احمدی نژاد در حال سخنرانی می باشد.

- سخنرانی رئیس جمهور به پایان رسید.

منبع : بلاغ

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه