فتنه گران در انتخابات جایی ندارند

زرین نامه: کاندیدای جبهه پایداری برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: تنوع کاندیداهای ریاست جمهوری می تواند یکی از اتفاقات مبارک باشد برای اینکه زمینه حضور پرشور مردم را فراهم می کند.

به گزارش زرین نامه؛ کامران باقری لنکرانی در مسجد ولیعصر(عج) در جمع مردم بروجرد اظهار داشت: کسانی که در راه رسیدن به جایگاه ریاست جمهوری هستند نباید نگاهی از سر رسیدن به قدرت داشته باشند چرا که این نوع نگاه، نگاهی مومنانه نیست.

وی افزود: خیلی ها ادعا می کنند برای به دست آوردن قدرت نمی آییم و بدنبال این هستیم که هرچه در توان داریم برای تعالی و پیشرفت کشور هزینه کنیم.

آزمون انتخابات مدعی را از غیر مدعی جدا می کند

لنکرانی با بیان اینکه ادعاها زیاد است و این آزمون مدعی را از غیر مدعی جدا می کند، تصریح کرد: چه کاندیداها و چه مردمی که قرار است رای بدهند باید به آنچه که بایدها و نبایدهای انتخاباتی است ملتزم باشند.

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: این انتخابات اولین انتخابات رياست جمهوري پس از فتنه 88 بوده و طبیعی است که دشمنان درصدد هستند این انتخابات پرشور برگزار نشود.

وی افزود: بنابراین کسانی که به صحنه می آیند باید هدفشان این باشد که این انتخابات پرشور برگزار شود.

لنکرانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه همه سلایقی که در نظام هست در این انتخابات حضور پیدا کنند تا مردم از بین آنها اصلح را انتخاب کنند، یادآور شد: تنوع کاندیداهای ریاست جمهوری می تواند یکی از اتفاقات مبارک باشد برای اینکه زمینه حضور پرشور مردم را فراهم کند که البته این حضور باید در چارچوب نظام باشد.

فتنه گران در انتخابات جایی ندارند

وی افزود: برخی افراد در فتنه 88 نشان دادند که می توانند هر قانونی را زیر پا بگذارند که این افراد دیگر در این انتخابات جایی ندارند.

کاندیدای جبهه پایداری برای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه نگاه به تبلیغاتی که کاندیداها برای ریاست جمهوری دنبال می کنند یک آزمون است، تصریح کرد: تبلیغاتی که همراه با ابهام است به طور قطع با روش مومنانه مطابقت ندارد و اگر حضور در صحنه انتخابات را عبادی تلقی کنیم باید حضوری پاک و توام با شفافیت داشته باشیم.

لنکرانی با بیان اینکه در این دوره با چالش مهمی روبرو هستیم افزود: چالش مهم این است که برخی به دنبال این هستند که اثبات کنند تاکید بر حزب الهی بودن و اصولی که امام به ما یاد دادند با کشورداری سازگار نیست و اگر کسی می خواهد کشورداری کند باید نوعی تطبیق با شرایط موجود را در پیش بگیرد.

دور شدن کشورداری از آرمانهای انقلاب

وی بیان داشت: آنچه که مورد غفلت قرار گرفته دور شدن کشورداری از آرمانهای انقلاب است و نباید بین کشورداری و برنامه و آرمانها شکاف ایجاد کرد.

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ما با سکولاریسم پنهان مواجه هستیم افزود: اگر بتوان بین برنامه های اجرایی و شیوه کشورداری ارتباط برقرار کرد آن موقع است که می توانیم با تایید آرمانها کشورداری موفقی داشته باشیم.

وی یادآور شد: اتفاقا ما هر کجا از آرمانها دور شده ایم از کشورداری موفق هم عقب مانده ایم.

مردم به خاکستری ها رای نمی دهند !

لنکرانی افزود: مردم هیچ چیز را با صداقت و شفافیت عوض نمی کنند و کسانی که فکر می کنند اگر مشکوک و خاکستری حرف بزنند می توانند آراء عمومی را جمع کنند کسی به آنها رای نخواهد داد.

کاندیدای جبهه پایداری برای انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: آنچه انتخابات آینده را به یک حماسه سیاسی تبدیل می کند حضور پرشور و آگاهانه مردم است.

وی با بیان اینکه باید از این فرصت برای ایجاد نشاط و امید در فضای سیاسی استفاده کنیم، یادآور شد: کسانی که در این راه قدم برمی دارند باید به ظرفیتهای بزرگ موجود در کشور باور داشته باشند و امیدواریم که از این آزمون سربلند بیرون بیاییم. / مهر

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه